Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 11:11Elin >> Trodde du i den enfald att han var ute efter din kropp när du har sådana skor ... ? (H)
Elin >> Trodde du i den enfald att han var ute efter din kropp när du har sådana skor ... ? (H)
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 11:12Har nog inte haft några förhoppningar om att någon skulle vara ute efter min kropp men jag kanske hade hoppats på att det var min slående charm och vinnande personlighet och intelligens som skulle eftertraktas. 😉
Har nog inte haft några förhoppningar om att någon skulle vara ute efter min kropp men jag kanske hade hoppats på att det var min slående charm och vinnande personlighet och intelligens som skulle eftertraktas. 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 11:17Elin > >
slående charm - Men det är ju klart vi pratar om med och om dig 😉
vinnande personlighet - se ovan
intelligens - Har tjejer sånt ?Annars har du ju andra saker:
Jackan - Vinner
Skorna - se inläggen ovan
Frisyren - har för mig att någon hade g
Elin > >
slående charm - Men det är ju klart vi pratar om med och om dig 😉
vinnande personlighet - se ovan
intelligens - Har tjejer sånt ?
Annars har du ju andra saker:
Jackan - Vinner
Skorna - se inläggen ovan
Frisyren - har för mig att någon hade g
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 11:18Du glömde blodpuddingen. 😉
Du glömde blodpuddingen. 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 11:20Och tack för komplimangerna, man blir ju alldeles generad här. (H:) Kan nog till och med släppa den där kommentaren om avsaknad av intelligens bara för att du bredde på så mycket med allt det andra. 😉
Och tack för komplimangerna, man blir ju alldeles generad här. (H:) Kan nog till och med släppa den där kommentaren om avsaknad av intelligens bara för att du bredde på så mycket med allt det andra. 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 11:23Blodpuddingen ... ?
*minnet sviker*Elin >> Det är bara att ta åt dig på ALLT 😉 även där jag ifrågasatte vissa egenskaper på tjejer.
Blodpuddingen ... ?
*minnet sviker*
Elin >> Det är bara att ta åt dig på ALLT 😉 även där jag ifrågasatte vissa egenskaper på tjejer.
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 11:25Hmm...sedan var det visst någon som var förtjust i ögonen också, den detaljen missade du. Fast det är klart...du kanske inte såg så mycket av dem som andra gjorde. 😉
Nej, nu blir det cykel mot yogan. Ha den trevlig lunch alla supersinglar! (L)
Hmm...sedan var det visst någon som var förtjust i ögonen också, den detaljen missade du. Fast det är klart...du kanske inte såg så mycket av dem som andra gjorde. 😉
Nej, nu blir det cykel mot yogan. Ha den trevlig lunch alla supersinglar! (L)
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 11:50stickig?!
JAG?! nääää, len som en barnrumpa 😉skor och skor ... jag vet inte vart du fått den idéen från Elin *SmiiiiiL*
stickig?!
JAG?! nääää, len som en barnrumpa 😉
skor och skor ... jag vet inte vart du fått den idéen från Elin *SmiiiiiL*
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 12:20Har ni lyckats släpa in Groovesharksoffan in i godmorgon tråden??!!
Har ni lyckats släpa in Groovesharksoffan in i godmorgon tråden??!!
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 12:33Jeanette,
iiingenting är omööööööjligt
BILD:http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/00482/gunde210_gunde_svan_482503b.jpg😀
Jeanette,
iiingenting är omööööööjligt
BILD:http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/00482/gunde210_gunde_svan_482503b.jpg
😀