Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 12:35Bra där håkan 😀
Bra där håkan 😀
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 12:47Slänger mej gärna ner i den med om det finns plats.......har gått in i paltkoma _innan_ lunch!
Edit: Kan man få fotmassage Håkan?! 😉
Slänger mej gärna ner i den med om det finns plats.......har gått in i paltkoma _innan_ lunch!
Edit: Kan man få fotmassage Håkan?! 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 12:48Jeanette >> Hur kan man hamna i koma INNAN maten ... ?
Jeanette >> Hur kan man hamna i koma INNAN maten ... ?
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 12:50Ja Micke det undrar jag med, blev jättetrött nu.......fast det kanske beror på understimulans, det är ju väääldigt lite snuskprat här inne nu! 😉
Ja Micke det undrar jag med, blev jättetrött nu.......fast det kanske beror på understimulans, det är ju väääldigt lite snuskprat här inne nu! 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 12:56självklart ingår fotmassage, Jeanette. Med varm olja?
paltkoma innan lunchen kanske är lågt blodsocker i kombination med uttråkning?
självklart ingår fotmassage, Jeanette. Med varm olja?
paltkoma innan lunchen kanske är lågt blodsocker i kombination med uttråkning?
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 12:56Jeanette >> Det är väl bara att starta så tror jag de andra kommer att hänga på
Jeanette >> Det är väl bara att starta så tror jag de andra kommer att hänga på
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 13:00Åh så gôtt med varm olja också Håkan, du är min favvo idag! (H:)
Nu är lunchen värmd så det kanske gör susen.
Åh så gôtt med varm olja också Håkan, du är min favvo idag! (H:)
Nu är lunchen värmd så det kanske gör susen.
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 13:45tsss... äsch då Nettan, är jag ...väntalite... bara dagens?!
😉
tsss... äsch då Nettan, är jag ...väntalite... bara dagens?!
😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 14:19Vad nu? Saknar ni snusk? 😀 *kommer flygande som Stålmannen*
Vad nu? Saknar ni snusk? 😀 *kommer flygande som Stålmannen*
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 14:22Stålmusen kanske? Eller mighty mouse som han heter egentligen? 😀
Stålmusen kanske? Eller mighty mouse som han heter egentligen? 😀