Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 15:31Håkan i morgon kan vi ta knådning av axlar så det blir lite variation! 🙂
Håkan i morgon kan vi ta knådning av axlar så det blir lite variation! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 15:31Ja du Elin, arbetsgivare kan ju vara ganska... ...ehm... ...hårda... (#)
(Ja, på det där med uppdaterat CV alltså. ;))
Ja du Elin, arbetsgivare kan ju vara ganska... ...ehm... ...hårda... (#)
(Ja, på det där med uppdaterat CV alltså. ;))
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 15:47Jeanette,
absolut, fortfarande med olja?och bara axlarna? Jag har hört rykten om rygg och svank också här bland trådarna... 😉
Jeanette,
absolut, fortfarande med olja?
och bara axlarna? Jag har hört rykten om rygg och svank också här bland trådarna... 😉
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 05:35God morgon! Här har man sovit gott men det verkar lite tidigt att stiga upp än så det blir nog att ligga kvar lite till i sköna sängen. 😀
God morgon! Här har man sovit gott men det verkar lite tidigt att stiga upp än så det blir nog att ligga kvar lite till i sköna sängen. 😀
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 06:26God morgon! Håller tummarna för att det inte ska snöa här i Skåne idag också:-)
God morgon! Håller tummarna för att det inte ska snöa här i Skåne idag också:-)
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 06:28JOHAN dags att vakna! *misstänker att han har försovit sig*
Goood morning.
Aaaa, utvilad, äntligen, ny dag och sen min favo dans till kvällen 😀
Men behöver lite kaffe nu, JOHAN Kaffet är klart.
JOHAN dags att vakna! *misstänker att han har försovit sig*
Goood morning.
Aaaa, utvilad, äntligen, ny dag och sen min favo dans till kvällen 😀
Men behöver lite kaffe nu, JOHAN Kaffet är klart.
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 06:57Goder Morgon Alla Underbara Singlar !!!
Dagens rapport är
Gbg: Molnigt, 7 grader med risk för regn till kvällen
Halmstad: regn under förmiddag, 7 grader och molnigt framåt eftermiddag
Linköping: regn, 5 grader
Sthlm: regn 4 grader
Lund: molnigt, 7 gra
Goder Morgon Alla Underbara Singlar !!!
Dagens rapport är
Gbg: Molnigt, 7 grader med risk för regn till kvällen
Halmstad: regn under förmiddag, 7 grader och molnigt framåt eftermiddag
Linköping: regn, 5 grader
Sthlm: regn 4 grader
Lund: molnigt, 7 gra
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 07:10morrn morrn, skulle nog behöva en kopp kaffe. Hoppas på att kunna ta en go löptur efter jobbet idag, hoppas att vaderna känns bättre idag.
morrn morrn, skulle nog behöva en kopp kaffe. Hoppas på att kunna ta en go löptur efter jobbet idag, hoppas att vaderna känns bättre idag.
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 07:11Lucas- Du kan få Johans KALLA Kaffe 😀 han ligger o sover!
Lucas- Du kan få Johans KALLA Kaffe 😀 han ligger o sover!
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 07:13Yvonne: tack, får smälla in det i micron nån minut då 😀
Yvonne: tack, får smälla in det i micron nån minut då 😀