Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 07:16Vilken grå morgon... Tittar ut och ALLT är grått! Himlen, husen, marken. Träden är nästan gråa också. Fuktigt, kyligt. Det är ju nästan så man kan tro att det är november? Dessutom tar jag tunnelbanan till jobbet idag plus att jag har utvecklingssamtal ef
Vilken grå morgon... Tittar ut och ALLT är grått! Himlen, husen, marken. Träden är nästan gråa också. Fuktigt, kyligt. Det är ju nästan så man kan tro att det är november? Dessutom tar jag tunnelbanan till jobbet idag plus att jag har utvecklingssamtal ef
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 07:19Sofie- Godmorgon! Det blir en bra dag ska du se, ut o ta emot dagen fina kvinna och en Kram får du på vägen (L)
Sofie- Godmorgon! Det blir en bra dag ska du se, ut o ta emot dagen fina kvinna och en Kram får du på vägen (L)
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 07:21Sofie: Det ÄR en bra dag Sofie (L)
Sofie: Det ÄR en bra dag Sofie (L)
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 07:22God morgon!
Solsken idag igen! (H:) *plockar fram sommarsandalerna*
Yvonne: tja, Bruse är ju inte direkt diskret av sig så det är väl ingen hemlighet vem det är...
God morgon!
Solsken idag igen! (H:) *plockar fram sommarsandalerna*
Yvonne: tja, Bruse är ju inte direkt diskret av sig så det är väl ingen hemlighet vem det är...
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 07:22God morgon på er, morgonen är kall men solig och vacker! En stor balja te har gjort susen för humöret.
Bruse kryp genast ner till frk Mumsig igen och fortsätt ladda kroppen med gladhormoner! 😉
God morgon på er, morgonen är kall men solig och vacker! En stor balja te har gjort susen för humöret.
Bruse kryp genast ner till frk Mumsig igen och fortsätt ladda kroppen med gladhormoner! 😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 07:25va fan, har jag missat något eller?
va fan, har jag missat något eller?
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 07:27Morrn morrn, här är rapporten från östra aros, snön yr i luften och marken är pudertäckt. (#)
Det är lite svårt att upprätthålla en positiv livssyn såna här dagar.
Morrn morrn, här är rapporten från östra aros, snön yr i luften och marken är pudertäckt. (#)
Det är lite svårt att upprätthålla en positiv livssyn såna här dagar.
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 07:27Anna- skrattar, det har jag missat! Kan bero på att jag markerar en hel del trådar som lästa (#) God morgon Till Anna:D
Anna- skrattar, det har jag missat! Kan bero på att jag markerar en hel del trådar som lästa (#) God morgon Till Anna:D
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 07:29Goder Morgon Alla Singlar !!!
Idag är det ännu en dag !
Yvonne >> drömmar ... Berätta !!! *nyfiken ju *
Jeanette >> Snygg bild
Den som har kaffe eller Masala Chai med honung är mer än välkommen hit med det.
Dagens Rapport
Lidköping: Molnigt med ri
Goder Morgon Alla Singlar !!!
Idag är det ännu en dag !
Yvonne >> drömmar ... Berätta !!! *nyfiken ju *
Jeanette >> Snygg bild
Den som har kaffe eller Masala Chai med honung är mer än välkommen hit med det.
Dagens Rapport
Lidköping: Molnigt med ri
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 07:34Godmorgon Micke!
Södertälje prognosen behöver du allt ändra på. Nynnar- *Always look on the bright side of life*
övergår till *I´m in heaven*
Ha det riktigt bra idag alla sköna galna singlar nu måste jag kamma till mig o låtsas vara seriös 😉
Godmorgon Micke!
Södertälje prognosen behöver du allt ändra på. Nynnar- *Always look on the bright side of life*
övergår till *I´m in heaven*
Ha det riktigt bra idag alla sköna galna singlar nu måste jag kamma till mig o låtsas vara seriös 😉