Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 08:35Lucas >> Det enda jag vet är att han har besök av en Vit Marida ( vit fin cykel) och att han kallar henne Frk Mumsig.... Det är allt jag vet men frågar du nån av singel damerna här inne så kan jag slå vad om att de vet mycket mer än så
Lucas >> Det enda jag vet är att han har besök av en Vit Marida ( vit fin cykel) och att han kallar henne Frk Mumsig.... Det är allt jag vet men frågar du nån av singel damerna här inne så kan jag slå vad om att de vet mycket mer än så
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 08:36God morgon allesammans! Nu är det dags för en morgonkaffe och ett par Falu Rågrotor med stekt ägg. Mums!
Ha en superdag allesammans! 🙂
God morgon allesammans! Nu är det dags för en morgonkaffe och ett par Falu Rågrotor med stekt ägg. Mums!
Ha en superdag allesammans! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 08:56God morgon
God morgon
Hör fåglar sjunga glatt god morgon, god morgon i kör.
God morgon
God morgon
Kom du hem sent i natt:
God morgon, förlåt om jag stör.giiiiissa vem som redan druckit dubbel macchiato, dubbel espresso och vanligt bonnakaffe i nu nyss
God morgon
God morgon
Hör fåglar sjunga glatt god morgon, god morgon i kör.
God morgon
God morgon
Kom du hem sent i natt:
God morgon, förlåt om jag stör.
giiiiissa vem som redan druckit dubbel macchiato, dubbel espresso och vanligt bonnakaffe i nu nyss
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 09:08Tack for vaderraporten Micke! (L) verkar stamma bra!
Men de dar minutrarna kunde du ha skippat, det ar ju sjukt manga! (#)
😉
Tack for vaderraporten Micke! (L) verkar stamma bra!
Men de dar minutrarna kunde du ha skippat, det ar ju sjukt manga! (#)
😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 09:13En galet glad Håkan!
Men det kanske inte är så konstig med tanke på den höga dosen koffein........:)
En galet glad Håkan!
Men det kanske inte är så konstig med tanke på den höga dosen koffein........:)
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 09:15Helt rätt Micke. Damerna har KOLL. 😉
Helt rätt Micke. Damerna har KOLL. 😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 09:19ja men alltsa. Hur svart kan det vara att lagga ihop 1+1 Micke?
Och cykeln heter Merida. *funderar pa att lanka till ett blogginlagg av en dam i singelforumet*
Vad vi mer vet med sakerhet ar att hon bor i skane.
ja men alltsa. Hur svart kan det vara att lagga ihop 1+1 Micke?
Och cykeln heter Merida. *funderar pa att lanka till ett blogginlagg av en dam i singelforumet*
Vad vi mer vet med sakerhet ar att hon bor i skane.
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 09:20Jessie >> Den damen ja 😉 Sedan har vi ju töser som inte har så stor koll på sina saker
Anna >> Vet inte om jag har skrivit det innan men snygg bild !!
Jessie >> Den damen ja 😉 Sedan har vi ju töser som inte har så stor koll på sina saker
Anna >> Vet inte om jag har skrivit det innan men snygg bild !!
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 09:21😀 aha då är jag med
😀 aha då är jag med
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 09:22Anna >> Har du inte förstått att vi killar har svårt att göra flera saker samtidigt ... Tänka OCH räkna ... nej nej det går inte.
Varför cykla på en mErida( eller vad den nu heter) när man kan gränsla den vackra saken du har mellan dina ben
Anna >> Har du inte förstått att vi killar har svårt att göra flera saker samtidigt ... Tänka OCH räkna ... nej nej det går inte.
Varför cykla på en mErida( eller vad den nu heter) när man kan gränsla den vackra saken du har mellan dina ben