Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 09:45Jag är nog inte särskilt nyfiken av mig när det gäller sånt här, eller respekterar i alla fall gärna andras privatliv. Men jag tycker mig nog ha noterat att nyckelordet mumsig förekommit ganska frekvent i hyfsat specifika sammanhang om man säger så.
God
Jag är nog inte särskilt nyfiken av mig när det gäller sånt här, eller respekterar i alla fall gärna andras privatliv. Men jag tycker mig nog ha noterat att nyckelordet mumsig förekommit ganska frekvent i hyfsat specifika sammanhang om man säger så.
God
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 10:05*noterar ännu en sak att muta Micke med i utbyte mot Pacific*
BILD:http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs495.snc3/27051_357537767474_724122474_3791292_1859833_n.jpg
Fast du kanske föredrar icke-latte-varianten?
*noterar ännu en sak att muta Micke med i utbyte mot Pacific*
Fast du kanske föredrar icke-latte-varianten?
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 10:12Elin >> en liten enkel fråga ...
_Försöker_ _ du_ _driva_ _mig_ _till_ _vansinne_ ????*Hur god ser inte den ut .... ??*
Elin >> en liten enkel fråga ...
_Försöker_ _ du_ _driva_ _mig_ _till_ _vansinne_ ????
*Hur god ser inte den ut .... ??*
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 10:13*smasksmask*
Finns mer här. 😀Edit: Och den ser godare ut i verkligheten. 😉
*smasksmask*
Finns mer här. 😀
Edit: Och den ser godare ut i verkligheten. 😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 10:15Frukosten intagen, min polett kan ha ramlat ner nu, men kan iofs hamnat fel också. I vilket fall, hoppas de tu har det bra 🙂
Ska snart ta hand om sista tvätten, sen ut till stallet.
Kanske rida lite idag.
Men framförallt ska jag klättra i em 🙂
Frukosten intagen, min polett kan ha ramlat ner nu, men kan iofs hamnat fel också. I vilket fall, hoppas de tu har det bra 🙂
Ska snart ta hand om sista tvätten, sen ut till stallet.
Kanske rida lite idag.
Men framförallt ska jag klättra i em 🙂
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 10:16Elin >> jag varnar dig !!!! Bilen fungerar nu !!! Jessie kan intyga att den kan rulla dit man vill att den ska rulla
*hitta.se säger att det tar 1½ timme ner (H)*
Elin >> jag varnar dig !!!! Bilen fungerar nu !!! Jessie kan intyga att den kan rulla dit man vill att den ska rulla
*hitta.se säger att det tar 1½ timme ner (H)*
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 10:17Åhå Micke? Du HAR alltså SETT din bil på de senaste dagarna? Det trodde inte jag.... *PIKAR hejvilt*
Åhå Micke? Du HAR alltså SETT din bil på de senaste dagarna? Det trodde inte jag.... *PIKAR hejvilt*
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 10:19Micke: Jag ska snart ut och åka lite själv så du har inte så lång tid på dig. 😉
Micke: Jag ska snart ut och åka lite själv så du har inte så lång tid på dig. 😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 10:23Åh tack Håkan! 🙂
Micke använd geniknölarna nu, tänk utanför frustrationen så ser du snart klart på vem det kan vara! 😉
Åh tack Håkan! 🙂
Micke använd geniknölarna nu, tänk utanför frustrationen så ser du snart klart på vem det kan vara! 😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 10:24Jessie >> Har ju redan svarat *pekar på tidigare inlägg*
Elin >> jobbar ju just nu så åk du *väntar till senare *
Jessie >> Har ju redan svarat *pekar på tidigare inlägg*
Elin >> jobbar ju just nu så åk du *väntar till senare *