Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 09:25Okej nu har grabbarna fått lite koll, men jag känner mig fortfarande helt lost....
Kan bero på brist på frukost och det faktum att jag var tvungen att gå upp 7 imorse för att tvätta.... (#)
Okej nu har grabbarna fått lite koll, men jag känner mig fortfarande helt lost....
Kan bero på brist på frukost och det faktum att jag var tvungen att gå upp 7 imorse för att tvätta.... (#)
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 09:25Micke, tack for komplimangen!
Cykla, tja for att man far motion, vaknar pa morgonen och for att det ar billigare. Jag cyklar forbi min MC varje morgon 😉
Micke, tack for komplimangen!
Cykla, tja for att man far motion, vaknar pa morgonen och for att det ar billigare. Jag cyklar forbi min MC varje morgon 😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 09:27Jeanette,
en vanligt glad Håkan, vågar jag påstå, fast kaffet speeeeedar upp det hela lite grand (V)fin bild förresten 😉
Jeanette,
en vanligt glad Håkan, vågar jag påstå, fast kaffet speeeeedar upp det hela lite grand (V)
fin bild förresten 😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 09:31Morrnmorrn! Kan rapportera att Mickes prognos för Linköping inte stämmer. Här är det snö på utemöblerna, kolsvart himmel åt ett håll och klarblå himmel åt det andra hållet. Och självklart en jäkla snålblåst på Östgötaslätten. 😀
Nyss hemkommen från femti
Morrnmorrn! Kan rapportera att Mickes prognos för Linköping inte stämmer. Här är det snö på utemöblerna, kolsvart himmel åt ett håll och klarblå himmel åt det andra hållet. Och självklart en jäkla snålblåst på Östgötaslätten. 😀
Nyss hemkommen från femti
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 09:31Så kan någon tala om för en förvirrad pojk vem Frk Mumsig är då det verkar vara så uppenbart för alla andra ...
Så kan någon tala om för en förvirrad pojk vem Frk Mumsig är då det verkar vara så uppenbart för alla andra ...
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 09:33Elin >> Jo då den stämmer du vet bara inte om det än 🙂
Linköping och vishan däromkring : Nederbörd 0,2 mm / timme och mycke moln
Bättre ???
Elin >> Jo då den stämmer du vet bara inte om det än 🙂
Linköping och vishan däromkring : Nederbörd 0,2 mm / timme och mycke moln
Bättre ???
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 09:35Elin: Snö? Det måste vara väldigt lokalt i så fall? *titta ut på den gröna gräsmattan*
Elin: Snö? Det måste vara väldigt lokalt i så fall? *titta ut på den gröna gräsmattan*
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 09:35Micke: Hur tusan har du kunnat missa det du som påstår dig vara så vaken? 😉
Micke: Hur tusan har du kunnat missa det du som påstår dig vara så vaken? 😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 09:36Maria: Mja, det låg snö på utemöblerna när jag sprang iväg i alla fall, fast på marken är det inget. Jag bara överdrev lite för effektens skull. 😉
Maria: Mja, det låg snö på utemöblerna när jag sprang iväg i alla fall, fast på marken är det inget. Jag bara överdrev lite för effektens skull. 😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 09:38Elin >> Vaken vet jag inte om jag vill kalla det , kroppen rör på sig. Men det är dock allt tror jag.
Så får man någon hjälp med Frk ??
Elin >> Vaken vet jag inte om jag vill kalla det , kroppen rör på sig. Men det är dock allt tror jag.
Så får man någon hjälp med Frk ??