Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Okej nu har grabbarna fått lite koll, men jag känner mig fortfarande helt lost....
Kan bero på brist på frukost och det faktum att jag var tvungen att gå upp 7 imorse för att tvätta.... (#)

Micke, tack for komplimangen!

Cykla, tja for att man far motion, vaknar pa morgonen och for att det ar billigare. Jag cyklar forbi min MC varje morgon 😉

Jeanette,
en vanligt glad Håkan, vågar jag påstå, fast kaffet speeeeedar upp det hela lite grand (V)

fin bild förresten 😉

Morrnmorrn! Kan rapportera att Mickes prognos för Linköping inte stämmer. Här är det snö på utemöblerna, kolsvart himmel åt ett håll och klarblå himmel åt det andra hållet. Och självklart en jäkla snålblåst på Östgötaslätten. 😀

Nyss hemkommen från femti

Så kan någon tala om för en förvirrad pojk vem Frk Mumsig är då det verkar vara så uppenbart för alla andra ...

Elin >> Jo då den stämmer du vet bara inte om det än 🙂

Linköping och vishan däromkring : Nederbörd 0,2 mm / timme och mycke moln

Bättre ???

Elin: Snö? Det måste vara väldigt lokalt i så fall? *titta ut på den gröna gräsmattan*

Micke: Hur tusan har du kunnat missa det du som påstår dig vara så vaken? 😉

Maria: Mja, det låg snö på utemöblerna när jag sprang iväg i alla fall, fast på marken är det inget. Jag bara överdrev lite för effektens skull. 😉

Elin >> Vaken vet jag inte om jag vill kalla det , kroppen rör på sig. Men det är dock allt tror jag.

Så får man någon hjälp med Frk ??