Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 08:42god morgon
god morgonsolen skiner
jag har hunnit styrketräna litta på morgonen
frukost avklaradgött!
nån som vill kramas i solen på lunchen i dag och råkar befinna sig i närheten av Kista så blir det en perfeeeekt dag 😉
god morgon
god morgon
solen skiner
jag har hunnit styrketräna litta på morgonen
frukost avklarad
gött!
nån som vill kramas i solen på lunchen i dag och råkar befinna sig i närheten av Kista så blir det en perfeeeekt dag 😉
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 08:46Måndag morgon...
Vårgårda - mulet, men varmt, med en lätt doft av gödsel blandat med ansjovis (ja, jag är fullkomligt allvarlig).
Måååååndag. Määääh.
God morgon, eller nåt.
Måndag morgon...
Vårgårda - mulet, men varmt, med en lätt doft av gödsel blandat med ansjovis (ja, jag är fullkomligt allvarlig).
Måååååndag. Määääh.
God morgon, eller nåt.
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 08:54Emelie N: Åker du till Vårgårda varje dag?
Emelie N: Åker du till Vårgårda varje dag?
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 08:56Mats >> Är det ok att Malmö kommer med i morgon ??
Jessie >> Det är den dagsrapport !!!
Em >> Du skulle inte ta det blå pillret sa vi ... den är till killar !!! bara de vita eller de rosa, okej .. ?
Mats >> Är det ok att Malmö kommer med i morgon ??
Jessie >> Det är den dagsrapport !!!
Em >> Du skulle inte ta det blå pillret sa vi ... den är till killar !!! bara de vita eller de rosa, okej .. ?
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 08:59Stockholm- BLÅ himmel, SOL, sköna vindar och härliga vibbar på stan..
Kan det bli bättre?
Stockholm- BLÅ himmel, SOL, sköna vindar och härliga vibbar på stan..
Kan det bli bättre?
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 09:02Yvonne >>> Ja man slipper sitta inne och jobba ... 😉
Yvonne >>> Ja man slipper sitta inne och jobba ... 😉
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 09:16Micke: A-b-s-o-l-u-t! Jag är inte så knusslig. 😉
Micke: A-b-s-o-l-u-t! Jag är inte så knusslig. 😉
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 09:36Lucas - Ja, i stort sett varje dag...
Micke - Jag äter många piller varje morgon, så det är inte lätt att hålla reda på... måste blivit fel idag. 🙁
Lucas - Ja, i stort sett varje dag...
Micke - Jag äter många piller varje morgon, så det är inte lätt att hålla reda på... måste blivit fel idag. 🙁
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 09:42Em N > > Inte bara idag det har blivit galet .......;) (H) Idag är det bara värre än normalt
Em N > > Inte bara idag det har blivit galet .......;) (H) Idag är det bara värre än normalt
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 10:40Em N: Stackars dig, världen håla ju, och så tråkig väg dit.
Em N: Stackars dig, världen håla ju, och så tråkig väg dit.