Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Morrn morrn.

Jessie >> Morron
Yvonne >> Morron
Lucas >> Morron

Det finns massor av kaffe här till dig som vill ha och te på påse i olika smaker, så bara tala om vad så serveras det.

Dagens rapport
Södertälje: lätt molnighet, 14 grader framåt EM mulet
Krylbo:Mulet

Linköping: Strålande sol och varmt. Cyklade till yogan i korta byxor utan att frysa det minsta.

Strålande humör också trots att klockan glömde bort att ringa. Ibland är det bra att ha lite sömnsvårigheter. 😀

god morgon... försov mig (#)... iaf enligt min tidsplan...

just nu växlande molnighet iaf 😉

God morgon! Lite lätt beslöjad himmel idag, för att inte säga grå, men det blir säkert en fin dag i alla fall. 🙂

Eftersom Miss Dj envisas med att spela tysk smörpop i huvudet på mig (Silbermond, Durch die Nacht, ni får kolla upp den själva eller klick

God morgon. Ska ta oss samman här och ta oss iväg till våra respektive dagis. Lite trögt. Mini är lite bakis sedan igår tror jag och har sovit tungt hela natten.

Elin >> Redan varit på yoga ????

Anna >> Mm fler än ja som tyckte extra mycke om kudden i morse

Fredrik >>> naaah va gulligt mini är sockerbakis idag 😀

Morrn morrn...

Näää, visst Micke. Du glömde ingen...
*darrar på underläppen med glansiga ögon*

Hökarängen: Solsken ute och molnen börjar skingra sig så de som bor där kan se lite klarare. Lite jävlar anamma på ingång...

Micke: Mulet? Var då nånstans? *tittar ut genom fönstret och ser en himmel som är BLÅ åt alla håll*

Hoppas det känns bättre idag Jessie! Såg nyss i God natt-tråden att du var lite, lite ledsen igår... *kramar om*