Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 13:52Du låter bakis Magnus? 😀
Du låter bakis Magnus? 😀
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 13:53*skadeskrattar* 😉
*skadeskrattar* 😉
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 14:01*förvånad över att gårdagens långpass verkar ha satt sig i huvudet, för det kan väl inte ha någonting att göra med herrmiddagen efteråt på kvällen* 😉
...aningens seg bara... hoppas att ett soligt fik löser det. (H)
*förvånad över att gårdagens långpass verkar ha satt sig i huvudet, för det kan väl inte ha någonting att göra med herrmiddagen efteråt på kvällen* 😉
...aningens seg bara... hoppas att ett soligt fik löser det. (H)
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 14:02Hmm...innebär detta att jag kommer må risigt imorgon på grund av dagens långpass? 😀 Fast det är klart...herrmiddagar kommer jag nog inte gå på några i afton.
Hmm...innebär detta att jag kommer må risigt imorgon på grund av dagens långpass? 😀 Fast det är klart...herrmiddagar kommer jag nog inte gå på några i afton.
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 14:06Långpass kan bli segdragna efteråt...
Långpass kan bli segdragna efteråt...
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 14:08Fast jag tycker man vant sig nu när man kört ett i veckan och brukar vara fit for fight rätt fort efteråt. Idag blev jag ju inte ens trött mot slutet så jag tror jag kommer vara i toppform imorgon! 😀
Fast jag tycker man vant sig nu när man kört ett i veckan och brukar vara fit for fight rätt fort efteråt. Idag blev jag ju inte ens trött mot slutet så jag tror jag kommer vara i toppform imorgon! 😀
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 14:10Jag var ironisk med tanke på herrmiddagen:-)
Jag var ironisk med tanke på herrmiddagen:-)
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 14:15Och jag var trög efter all löpning. 😉
Och jag var trög efter all löpning. 😉
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 04:50God morgon?
Ja, det får man väl hoppas.
God morgon?
Ja, det får man väl hoppas.
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 06:49Morrn.
Mummlar något om kaffe o dagens väder prognos.
Morrn.
Mummlar något om kaffe o dagens väder prognos.