Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 10:59Men det var ju så fint Micke 🙂 blev ju alldeles avis o rörd
Men det var ju så fint Micke 🙂 blev ju alldeles avis o rörd
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 11:08Micke, det där är nog en av dina bästa och mest to-the-point prognoser hittills! :D(t+)
*rättar tentor, tänker på fröken, jag menar bouldering, och knaprar is* (H)
Micke, det där är nog en av dina bästa och mest to-the-point prognoser hittills! :D(t+)
*rättar tentor, tänker på fröken, jag menar bouldering, och knaprar is* (H)
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 11:19Anna & Mats >> Om vindarna bär så kommer det en femdagars rapport senare idag
Em >> Lovar att bättre mig, ska komma ihåg att ha med Halmstad *försonings kram ?*
Anna & Mats >> Om vindarna bär så kommer det en femdagars rapport senare idag
Em >> Lovar att bättre mig, ska komma ihåg att ha med Halmstad *försonings kram ?*
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 11:33Jag skulle vilja ha en kvällsprognos för Krylbo, går det?
Jag skulle vilja ha en kvällsprognos för Krylbo, går det?
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 11:38Krylbo >> En olidlig frustration kommer att dra över för att sedan dra neråt. Finns chans till leende
Krylbo >> En olidlig frustration kommer att dra över för att sedan dra neråt. Finns chans till leende
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 11:58Åh, får jag skicka frustrationen söderut när den blivit olidlig menar du? Tack! Du är verkligen en RIKTIG kompis! 😉
Åh, får jag skicka frustrationen söderut när den blivit olidlig menar du? Tack! Du är verkligen en RIKTIG kompis! 😉
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 12:10God morgon,
dags för frukost PIIIIIIIIZZAAAAAAA 😀
God morgon,
dags för frukost PIIIIIIIIZZAAAAAAA 😀
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 12:15Hmm. Är det för sent att säga godmorgon nu eller är det ok om man precis har ätit klart frukosten? 😉 Varför känner jag mig inte pigg för? Önskar jag gjorde det. (#)
Hmm. Är det för sent att säga godmorgon nu eller är det ok om man precis har ätit klart frukosten? 😉 Varför känner jag mig inte pigg för? Önskar jag gjorde det. (#)
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 12:16Jessie >> Det kan du göra ... kan ju inte bli värre än vad det är
Håkan & K(j)enny >> Goder Morgon !!! Välkommen tillytterligare en underbar dag i frustrationens tecken
Jessie >> Det kan du göra ... kan ju inte bli värre än vad det är
Håkan & K(j)enny >> Goder Morgon !!! Välkommen tillytterligare en underbar dag i frustrationens tecken
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 12:21*sssschh* *sätter igång kaffekoket*
*sssschh* *sätter igång kaffekoket*