Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 18:48Ok, då kör vi på den 😉
Ok, då kör vi på den 😉
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 02:26phiuuu, vad skönt att vi inte krånglar till det 😉
phiuuu, vad skönt att vi inte krånglar till det 😉
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 02:54gooooood morgon god morgon
... nu ska jag gå och lägga mig
😀
gooooood morgon god morgon
... nu ska jag gå och lägga mig
😀
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 04:40God morgon Håkan!
Jag borde också sova. Jag vaknade 4 av ett grälande par som finns bakom väggen jag har ca 2-3 dm från mig. Efter att försökt somna om i en halvtimme gav jag upp. NU verkar dom dock ha lugnat ner sig. *gäspar*
Har jag sagt att jag längt
God morgon Håkan!
Jag borde också sova. Jag vaknade 4 av ett grälande par som finns bakom väggen jag har ca 2-3 dm från mig. Efter att försökt somna om i en halvtimme gav jag upp. NU verkar dom dock ha lugnat ner sig. *gäspar*
Har jag sagt att jag längt
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 08:15God morgon! Varför väcker mig inre klocka mig prick 8 varje morgon? Hmmm...
God morgon! Varför väcker mig inre klocka mig prick 8 varje morgon? Hmmm...
Quote from Rasmus Olsson on 25 April 2010, 08:16Godmorgon!
Dags att väcka fröken Mumsig med latte på sängen och pussar i nacken.
Godmorgon!
Dags att väcka fröken Mumsig med latte på sängen och pussar i nacken.
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 08:20God morgon! Grymt vackert väder idag... Hoppas att jag hinner med lite utomhusaktiviteter idag, och kanske ett Balance-pass. Prio ligger dock på att rätta klart så mycket som möjligt så fort som möjligt. 🙂
Fred & kärlek till er! (L)
God morgon! Grymt vackert väder idag... Hoppas att jag hinner med lite utomhusaktiviteter idag, och kanske ett Balance-pass. Prio ligger dock på att rätta klart så mycket som möjligt så fort som möjligt. 🙂
Fred & kärlek till er! (L)
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 08:25Har förvisso varit vaken ett bra tag nu men god morgon på er! 🙂
Laddar för långpass. Inget halsont, inget snorigt och jag hoppas kroppen är piggare än igår. Har lovat mig själv att bryta om det inte känns bra. Lättare sagt än gjort när man har pannben
Har förvisso varit vaken ett bra tag nu men god morgon på er! 🙂
Laddar för långpass. Inget halsont, inget snorigt och jag hoppas kroppen är piggare än igår. Har lovat mig själv att bryta om det inte känns bra. Lättare sagt än gjort när man har pannben
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 08:57Gooooo mörrrraaa!
Är nu pratbar igen efter två koppar kaffe. Ingen sol i sikte i Kålltorp. Men magnolian i trädgården är på väg att slå ut, så jag är glad ändå. 🙂
Anna, om ens inre klocka inte är inställd på kl.8 (vilket min inte heller är) kan man s
Gooooo mörrrraaa!
Är nu pratbar igen efter två koppar kaffe. Ingen sol i sikte i Kålltorp. Men magnolian i trädgården är på väg att slå ut, så jag är glad ändå. 🙂
Anna, om ens inre klocka inte är inställd på kl.8 (vilket min inte heller är) kan man s
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 09:06Goder Morgon alla vackra och underbara människor !!!
Idag är det en vacker dag !! Solen skiner
Det är söndag och väderrapporten har sovmorgon.men tar en liten snabb ändå...
Genecern >> Risk för lättklätt, och stor saknad. Framåt kvällen ökar skyperä
Goder Morgon alla vackra och underbara människor !!!
Idag är det en vacker dag !! Solen skiner
Det är söndag och väderrapporten har sovmorgon.
men tar en liten snabb ändå...
Genecern >> Risk för lättklätt, och stor saknad. Framåt kvällen ökar skyperä