Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 14:53Idag är det uppenbart Micke som är förvirrad. *lämnar över stafettpinnen*
Idag är det uppenbart Micke som är förvirrad. *lämnar över stafettpinnen*
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 14:57jessie >> Vad är det för förvirrande med :
bra film - fungerar, om barnen somnar sent,
Söva barnen tidigt för att - 50% chans att det händer,
Surfa på Funbeat - Sover barnen tidigt lär jag inte göra det* undrar inte om Jessie är för förvirrad för det
jessie >> Vad är det för förvirrande med :
bra film - fungerar, om barnen somnar sent,
Söva barnen tidigt för att - 50% chans att det händer,
Surfa på Funbeat - Sover barnen tidigt lär jag inte göra det
* undrar inte om Jessie är för förvirrad för det
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 15:00Micke o Jessie, är det inte dags att ta era förvirrade sinnen o bege er ut i solen??!! 😉 Jag slänger i mej lite mat nu för att sen inta balkongen med så lite kläder som möjligt!
Micke o Jessie, är det inte dags att ta era förvirrade sinnen o bege er ut i solen??!! 😉 Jag slänger i mej lite mat nu för att sen inta balkongen med så lite kläder som möjligt!
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 15:02Micke: Du utelämnade det där med barnen somnar sent förra gången.. *påPIKAR*
Men nääeh, jag begriper ingenting alls. Har du inte sett min nya avatar? Jag är BLOND! *hepp!*
Micke: Du utelämnade det där med barnen somnar sent förra gången.. *påPIKAR*
Men nääeh, jag begriper ingenting alls. Har du inte sett min nya avatar? Jag är BLOND! *hepp!*
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 15:03Jeanette: Men... jag kom ju just in och jag är huuuungrig?
Dessutom så håller solen som bäst på och gömmer sig här, iaf på MIN sida kanalen.
Jeanette: Men... jag kom ju just in och jag är huuuungrig?
Dessutom så håller solen som bäst på och gömmer sig här, iaf på MIN sida kanalen.
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 15:11jeanette >> Sitter redan på den kalla balkongen
*våga vägra gå in på grund av kyla, väntar på att solen ska hitta min hud... nej min balkong*jessie >> Tala om något nytt för oss här inne ... Att du är blond bevisade du kalrt och tydligt förra lördagen .
jeanette >> Sitter redan på den kalla balkongen
*våga vägra gå in på grund av kyla, väntar på att solen ska hitta min hud... nej min balkong*
jessie >> Tala om något nytt för oss här inne ... Att du är blond bevisade du kalrt och tydligt förra lördagen .
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 15:16Jag som trodde det var mer blond-varning på att "alla med tillräckligt stora PLAKAT funkar"? *lägger huvudet på sned och inväntar facit*
Jag som trodde det var mer blond-varning på att "alla med tillräckligt stora PLAKAT funkar"? *lägger huvudet på sned och inväntar facit*
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 15:31Jessie >> hellre ett friskt vågat försök än att missa plakatet helt....
Jessie >> hellre ett friskt vågat försök än att missa plakatet helt....
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 15:43Micke: Missa och missa... jag hade kanske lite annat i tankarna just då bara? *skyller nu frenetiskt på*
Micke: Missa och missa... jag hade kanske lite annat i tankarna just då bara? *skyller nu frenetiskt på*
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 15:49Jessie, Jessie, Jessie... J-a-g är ju blond och fattar inte a-l-l-s det där med plakat! Sen tror jag att vissa fröknar skulle invända mot att kallas "vem som helst med tillräckligt stort plakat". 😉
Editerat lite. (H)
Jessie, Jessie, Jessie... J-a-g är ju blond och fattar inte a-l-l-s det där med plakat! Sen tror jag att vissa fröknar skulle invända mot att kallas "vem som helst med tillräckligt stort plakat". 😉
Editerat lite. (H)