Quote from Fredric Lagerström on 24 April 2010, 09:24Ha de fint alla! Min dotter står och hoppar i hallen.
Katrineholm alltså.
Kusin som fyller jämnt där.
Ha de fint alla! Min dotter står och hoppar i hallen.
Katrineholm alltså.
Kusin som fyller jämnt där.
Quote from Rasmus Olsson on 24 April 2010, 09:24Sluta jiddra Håkan. Åk nu, vi sitter här å väntar.
Sluta jiddra Håkan. Åk nu, vi sitter här å väntar.
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 09:30Hahaha! Dagens rapport var underbar Micke! :D(t+) (Fast jag tror att du kan slå ihop Geneve och CERN på helgerna. ;))
Em: Jag ska inte iväg, jag ska rätta tentor. Hmm... Kan man göra det på balkongen tro...?
Hahaha! Dagens rapport var underbar Micke! :D(t+) (Fast jag tror att du kan slå ihop Geneve och CERN på helgerna. ;))
Em: Jag ska inte iväg, jag ska rätta tentor. Hmm... Kan man göra det på balkongen tro...?
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 09:33Gomorrn,gomorron, här var det full rulle redan! Själv har jag fått 10 timmars sömn, utvilad men får så ont i ryggen, jaja det ger sej.
Om en timme träffar jag vännerna för obligatorisk fika, härligt! 🙂
Gomorrn,gomorron, här var det full rulle redan! Själv har jag fått 10 timmars sömn, utvilad men får så ont i ryggen, jaja det ger sej.
Om en timme träffar jag vännerna för obligatorisk fika, härligt! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 09:36god morro go morron, Äntligen har man fått sova tills man vaknar självmant! grymt gött
god morro go morron, Äntligen har man fått sova tills man vaknar självmant! grymt gött
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 09:56Em >> har inte en aning .. .somnade vid 2 å gick upp vid halv nio så jag borde inte vara trött
Men snart kommer barnen 😀 Gud va jag har saknat dem !!
Mats>> Så du tycker att jag slå ihop Geneve med Cern ....
Geneern >> Stor saknad av sol, åtrå up
Em >> har inte en aning .. .somnade vid 2 å gick upp vid halv nio så jag borde inte vara trött
Men snart kommer barnen 😀 Gud va jag har saknat dem !!
Mats>> Så du tycker att jag slå ihop Geneve med Cern ....
Geneern >> Stor saknad av sol, åtrå up
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 09:57Mys mys, Micke! hur gamla e barnen? hur ofta träffar du dem?
Mys mys, Micke! hur gamla e barnen? hur ofta träffar du dem?
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 10:04Micke: på helgerna är det just nu helt ok att bara rapportera för Geneve. Det har varit annorlunda dock (H:) och det kan komma att bli (#)
Micke: på helgerna är det just nu helt ok att bara rapportera för Geneve. Det har varit annorlunda dock (H:) och det kan komma att bli (#)
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 10:17Em >> De e ganska stora 8 & 10. Har dem varannan vecka hos mig 😀 Synd bara att jag inte får/kan ha dem mer 🙂
Får se om det blir nåt grill party i maj så kommer de att komma med
Em >> De e ganska stora 8 & 10. Har dem varannan vecka hos mig 😀 Synd bara att jag inte får/kan ha dem mer 🙂
Får se om det blir nåt grill party i maj så kommer de att komma med
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 10:24*vill bara påPIKA att ingen f**n bryr sig om vädret i Krylbo just nu*
Det var soligt där när jag åkte och nu är det soligt i Tälje när jag kommit fram. Knepkylig vind möjligen, men det är väl det man har softshelljackor till va? 🙂Nu är det bara att ho
*vill bara påPIKA att ingen f**n bryr sig om vädret i Krylbo just nu*
Det var soligt där när jag åkte och nu är det soligt i Tälje när jag kommit fram. Knepkylig vind möjligen, men det är väl det man har softshelljackor till va? 🙂
Nu är det bara att ho