Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 08:58P3 dokumentär är bra att somna till. Fast jag brukar inte få av mig lurarna innan jag somnar. 😀
Senaste tiden har det nog varit mer funbeat- och sms-läsande innan insomnade dock. 😀
P3 dokumentär är bra att somna till. Fast jag brukar inte få av mig lurarna innan jag somnar. 😀
Senaste tiden har det nog varit mer funbeat- och sms-läsande innan insomnade dock. 😀
Quote from Fredric Lagerström on 24 April 2010, 09:00Åh Kenny, du är så snäll! Helt osjälviskt ge kaffe till Micke på det viset. 😉
Åh Kenny, du är så snäll! Helt osjälviskt ge kaffe till Micke på det viset. 😉
Quote from Fredric Lagerström on 24 April 2010, 09:03Ja det är dom Elin. Jag brukar ladda ner o lägga på mobilen ibland.
Den om Tjörnbro katastrofen och den om Tuveraset är de jag minns bäst. Men även Kårhusockupationen är bra.Jäkligt bra nutidshistoria!
Ja det är dom Elin. Jag brukar ladda ner o lägga på mobilen ibland.
Den om Tjörnbro katastrofen och den om Tuveraset är de jag minns bäst. Men även Kårhusockupationen är bra.
Jäkligt bra nutidshistoria!
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 09:03Aadu >> soligt fram till lunch, sen lätt molnighet som tilltar 10 grader.
K(j)enny >> ÄNGEL !!! * sippar gott kaffe*
Goder Morgon Alla Härliga, Glada, Underbara, Knäppa, Snygga & Tokiga Singlar !!
Må solen skina över era själar hela dagen !!!
* hmm
Aadu >> soligt fram till lunch, sen lätt molnighet som tilltar 10 grader.
K(j)enny >> ÄNGEL !!! * sippar gott kaffe*
Goder Morgon Alla Härliga, Glada, Underbara, Knäppa, Snygga & Tokiga Singlar !!
Må solen skina över era själar hela dagen !!!
* hmm
Quote from Fredric Lagerström on 24 April 2010, 09:08Så här tänker jag mej det:
Kenny ger kaffe till Micke, Micke servar mej med väderleksrapport
och jag säger tack.Tack!
Så här tänker jag mej det:
Kenny ger kaffe till Micke, Micke servar mej med väderleksrapport
och jag säger tack.
Tack!
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 09:12Dags för träning, have a good one allihopa!
Dags för träning, have a good one allihopa!
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 09:14Micke du kan få ännu mer kaffe av mig om du vill bara för att du hade med Halmstad och att det skall bli sol (L)
God morgon allaesammans mår alla bra idag?
och varför ärni uppe så tidigt en lördag? ska alla iväg eller?
Micke du kan få ännu mer kaffe av mig om du vill bara för att du hade med Halmstad och att det skall bli sol (L)
God morgon allaesammans mår alla bra idag?
och varför ärni uppe så tidigt en lördag? ska alla iväg eller?
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 09:17*kaffe kaffe kaffe*
Em >> Elin ska tydligen iväg ... Själv så väntar jag på att barnen ska hitta hem De borde vara här om 50 min så det blir väl bums i duschen. sen ut å ta en lång promenad med dem ...Så att de vaknar.
Skicka på kaffet så lägger jag mi
*kaffe kaffe kaffe*
Em >> Elin ska tydligen iväg ... Själv så väntar jag på att barnen ska hitta hem De borde vara här om 50 min så det blir väl bums i duschen. sen ut å ta en lång promenad med dem ...Så att de vaknar.
Skicka på kaffet så lägger jag mi
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 09:19gooooooooooooooood morgon, god morgon 😀
nu har jag brått att klä mig och packa till cukelturen med Bruse och Frk. Mumsig
gooooooooooooooood morgon, god morgon 😀
nu har jag brått att klä mig och packa till cukelturen med Bruse och Frk. Mumsig
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 09:19mmm micke varför är du så trött?
mmm micke varför är du så trött?