Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 08:09God morgon, jäklar vad alla är tidigt uppe!
God morgon, jäklar vad alla är tidigt uppe!
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 08:10Hej hej!
Det är egentligen lite väl tidig för mig, men vad gör man inte för att hinna upp och skriva på det här forumet. 😉Idag ska det cyklas; Malmö - Helsingborg.
Ha en finfin dag!
/H
Hej hej!
Det är egentligen lite väl tidig för mig, men vad gör man inte för att hinna upp och skriva på det här forumet. 😉
Idag ska det cyklas; Malmö - Helsingborg.
Ha en finfin dag!
/H
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 08:11God morgon darlings!
Vaknade 5 först, men vägrade kliva upp. Vaknade andra gången vid sju-tiden av solen som då nått över hustaket mitt emot mitt hus så solstrålarna nådde rakt in i mina ögon! Då klev jag upp. Trevlig väckning tycker jag! 😀
Nu har jag
God morgon darlings!
Vaknade 5 först, men vägrade kliva upp. Vaknade andra gången vid sju-tiden av solen som då nått över hustaket mitt emot mitt hus så solstrålarna nådde rakt in i mina ögon! Då klev jag upp. Trevlig väckning tycker jag! 😀
Nu har jag
Quote from Rasmus Olsson on 24 April 2010, 08:13Wow, putsat fönster så här tidigt. Du är ju enastående!
Wow, putsat fönster så här tidigt. Du är ju enastående!
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 08:16Goood morgon! Dags att tvätta.
(L) till er!
Goood morgon! Dags att tvätta.
(L) till er!
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 08:18Jag är uppe sen kvart över sex för jag var bombsäker på att jag hade snoosat min väckarklocka som skulle ringt kl. 8. Så jag steg upp och när jag såg klockan, insåg jag att jag måste ha drömt. (#) Men nu är jag ju uppe i alla fall! 😉
Jag är uppe sen kvart över sex för jag var bombsäker på att jag hade snoosat min väckarklocka som skulle ringt kl. 8. Så jag steg upp och när jag såg klockan, insåg jag att jag måste ha drömt. (#) Men nu är jag ju uppe i alla fall! 😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 08:29Morrn morrn, känner mig också hyfsat utvilad. Grymt skönt med helg.
Östra aros har idag mestadels blå himmel och luftens 3 grader darrar av hänförelse och iver för att under dagen få krypa upp mot 10 grader. 🙂
Morrn morrn, känner mig också hyfsat utvilad. Grymt skönt med helg.
Östra aros har idag mestadels blå himmel och luftens 3 grader darrar av hänförelse och iver för att under dagen få krypa upp mot 10 grader. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 08:32Ah, får vi väderrapportera själva idag? *muttrar ngt om dålig service*
En balkong i Geneve. Sol och 13 grader nu....
Ah, får vi väderrapportera själva idag? *muttrar ngt om dålig service*
En balkong i Geneve. Sol och 13 grader nu....
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 08:33Nu sticker jag ut på en kort löprunda ändå 🙂 Har ju haft två vilodagar!
Nu sticker jag ut på en kort löprunda ändå 🙂 Har ju haft två vilodagar!
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 08:34Ha en skön runda Sofie! Själv ska jag ta en promenad såsmåningom innan gymet.
Ha en skön runda Sofie! Själv ska jag ta en promenad såsmåningom innan gymet.