Quote from Rasmus Olsson on 24 April 2010, 06:31Godmorgon. Latte i näven och vilar kroppsdelar till nästa batalj! (H:)
Godmorgon. Latte i näven och vilar kroppsdelar till nästa batalj! (H:)
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 07:18Godmorgon Godmorgon.
Dag två av tre på en grymt bra Meditationskurs här.
Ser fram emot den och jag hoppas er alla en Super dag (L)
Godmorgon Godmorgon.
Dag två av tre på en grymt bra Meditationskurs här.
Ser fram emot den och jag hoppas er alla en Super dag (L)
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 07:21Godmorgon!! Snart dags för en cykeltur..
Yvonne: tack för koppen med kaffe häromdagen, ledsen att jag inte såg den förrän det var kallt 🙂
Godmorgon!! Snart dags för en cykeltur..
Yvonne: tack för koppen med kaffe häromdagen, ledsen att jag inte såg den förrän det var kallt 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 07:22God Morgon! Sol och blå himmel i Gbg 🙂
God Morgon! Sol och blå himmel i Gbg 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 07:22God morgon!
Vaknade innan 6 trots att jag inte har några planer förrän sen eftermiddag. Men solen skiner och det blir nog en fantastisk dag!
God morgon!
Vaknade innan 6 trots att jag inte har några planer förrän sen eftermiddag. Men solen skiner och det blir nog en fantastisk dag!
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 07:23Johan-Ler, nä du sov väl 😉
Här får du en rykande het kopp idag istället och ha en toppen dag 😀
Johan-Ler, nä du sov väl 😉
Här får du en rykande het kopp idag istället och ha en toppen dag 😀
Quote from Rasmus Olsson on 24 April 2010, 07:24Nu ska jag servera latte med nymalt kaffe på sängen! Någon kommer få en trevlig väckning! 😉
Nu ska jag servera latte med nymalt kaffe på sängen! Någon kommer få en trevlig väckning! 😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 07:27Yvonne: Jo jag gjorde det,lite för länge....
Tack det värmer, du får också ha en toppen dag 😉
Yvonne: Jo jag gjorde det,lite för länge....
Tack det värmer, du får också ha en toppen dag 😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 07:41God morgon! Nu är det dax för en promenad i solskenet:-)
God morgon! Nu är det dax för en promenad i solskenet:-)
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 07:58God morgon, lite frukostfilm. Dagen till ära den norska kultfilmen Flåklypa Grand Prix. Sedan har vi massor att ta itu med till imorgon.
God morgon, lite frukostfilm. Dagen till ära den norska kultfilmen Flåklypa Grand Prix. Sedan har vi massor att ta itu med till imorgon.