Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 08:45*muttrar*
daaaagens rapppport
kRylbo > molnigt, 10 grader
Lidköping> GÄSP !!!!! Soligt , senare på eftermiddagen molnigt, 10 grader
Gbg> SOLIGT, 8 grader*trött*
Helvetes varma GE´neve> lätt molnigt sen på eftermiddagen mulet, 21 grader
CERN>> Hoppas sakn
*muttrar*
daaaagens rapppport
kRylbo > molnigt, 10 grader
Lidköping> GÄSP !!!!! Soligt , senare på eftermiddagen molnigt, 10 grader
Gbg> SOLIGT, 8 grader*trött*
Helvetes varma GE´neve> lätt molnigt sen på eftermiddagen mulet, 21 grader
CERN>> Hoppas sakn
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 08:46Micke: Du får koka ned det hela till:
Sol ute, Sol inne
Sol i hjärta, Sol i sinne
Micke: Du får koka ned det hela till:
Sol ute, Sol inne
Sol i hjärta, Sol i sinne
Quote from Fredric Lagerström on 24 April 2010, 08:48Jag funderade länge på igår vad jag skulle ställa mobilen på till idag. Ska vara på stan kl 10 idag. Slutade med att jag bestämde mej för på 7.20. Det kändes som en bra tid. Fast jag vaknade såklart långt tidigare och tur var det för jag somnade innan jag
Jag funderade länge på igår vad jag skulle ställa mobilen på till idag. Ska vara på stan kl 10 idag. Slutade med att jag bestämde mej för på 7.20. Det kändes som en bra tid. Fast jag vaknade såklart långt tidigare och tur var det för jag somnade innan jag
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 08:48Elin >>
Sol ute, trötthet inne
Sol i hjärta, Sloket i sinne*VART är mitt kaffe ??*
Elin >>
Sol ute, trötthet inne
Sol i hjärta, Sloket i sinne
*VART är mitt kaffe ??*
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 08:51Ja kan någon fixa lite kaffe till Micke nu. Tack!
Ja kan någon fixa lite kaffe till Micke nu. Tack!
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 08:52Aadu: Skönt att veta att man inte är ensam om att sova med mobilen i sängen. 😉
Oftast brukar jag faktiskt lägga undan den innan jag somnar men sängen är ju rätt stor så den har liksom gott om plats att ligga där...
Aadu: Skönt att veta att man inte är ensam om att sova med mobilen i sängen. 😉
Oftast brukar jag faktiskt lägga undan den innan jag somnar men sängen är ju rätt stor så den har liksom gott om plats att ligga där...
Quote from Fredric Lagerström on 24 April 2010, 08:52Det är fint Elin! Sol är bra!
Micke! Hur blir det i Katrineholm idag? Jag skall dit faktiskt på kalas.
Katrineholm? Vädret där??
Det är fint Elin! Sol är bra!
Micke! Hur blir det i Katrineholm idag? Jag skall dit faktiskt på kalas.
Katrineholm? Vädret där??
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 08:53*räcker en kopp kaffe från min alldeles ypperliga espressomaskin till Micke*
*räcker en kopp kaffe från min alldeles ypperliga espressomaskin till Micke*
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 08:54*asg* Micke. Stigit upp med fel fot idag?
(L) till dig ändå! 😉
*asg* Micke. Stigit upp med fel fot idag?
(L) till dig ändå! 😉
Quote from Fredric Lagerström on 24 April 2010, 08:56Jag ligger ju oftast och lyssnar på radio med lurar innan jag somnar. Det sista jag gör är att fummla ner lurarna på golvet och lägga mobilen på stolen brevid sängen.
Jag har kaffe, moahhahhahha.
Jag ligger ju oftast och lyssnar på radio med lurar innan jag somnar. Det sista jag gör är att fummla ner lurarna på golvet och lägga mobilen på stolen brevid sängen.
Jag har kaffe, moahhahhahha.