Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 10:51Jessie Förvirrad ... den var ny 😉
Jessie Förvirrad ... den var ny 😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 11:00Lika ny som "Micke - osammanhängande utan kaffe". 😉
Lika ny som "Micke - osammanhängande utan kaffe". 😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 11:04Jessie >> Vilken tur att jag fick min kopp av den underbara damen K(j)enny då !!
*note2me: måste hitta ett sätta tt tacka K(j)enny*Nu fem koppar senare är jag mer än människa igen, plus att barnen har kommit, hunit hjälpa grabben med läxa. Så snart är
Jessie >> Vilken tur att jag fick min kopp av den underbara damen K(j)enny då !!
*note2me: måste hitta ett sätta tt tacka K(j)enny*
Nu fem koppar senare är jag mer än människa igen, plus att barnen har kommit, hunit hjälpa grabben med läxa. Så snart är
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 11:29Så här såg det förresten ut när jag vaknade:
BILD:http://1.bp.blogspot.com/_ctlDR5dnyUQ/S9K2i-wJoiI/AAAAAAAAA6I/mn2CD3UYjPM/s1600/P42400025.jpg
(H:)
Så här såg det förresten ut när jag vaknade:
BILD:http://1.bp.blogspot.com/_ctlDR5dnyUQ/S9K2i-wJoiI/AAAAAAAAA6I/mn2CD3UYjPM/s1600/P42400025.jpg
(H:)
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 12:58Du får se det som kvalite ist för kvantitet Micke
Du får se det som kvalite ist för kvantitet Micke
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 13:52Em >> tro mig det gör jag ... och snart är det kväller och vem vet vad kvällen har i sitt sköte 😉
Em >> tro mig det gör jag ... och snart är det kväller och vem vet vad kvällen har i sitt sköte 😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 14:23Fasen också, nu är han sådär mystisk igen... *muttrar något ohörbart*
Fasen också, nu är han sådär mystisk igen... *muttrar något ohörbart*
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 14:26Jessie >> vad ??? vad har jag gjort nu då ?
Jessie >> vad ??? vad har jag gjort nu då ?
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 14:28*spänner ögona i* Vaaad är det du ska göra ikväll egentligen? *funderar lite själv* Inte se på världens bästa film IGEN väl? *gör stora ögon vid tanken*
*spänner ögona i* Vaaad är det du ska göra ikväll egentligen? *funderar lite själv* Inte se på världens bästa film IGEN väl? *gör stora ögon vid tanken*
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 14:38Jessie >> Menar du filmen till den musik som nu strömmar ut ur mina högtalare ???? eller menar du att jag ska hitta på något annat ...
*funderar vilka alternativ som finns .... *
bra film - fungerar, söva barnen tidigt för att - 50% chans att det hände
Jessie >> Menar du filmen till den musik som nu strömmar ut ur mina högtalare ???? eller menar du att jag ska hitta på något annat ...
*funderar vilka alternativ som finns .... *
bra film - fungerar, söva barnen tidigt för att - 50% chans att det hände