Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 07:00Godmorgon!
Härligt det låter med en trip till Prag Robert, vill också! 🙂
Idag är jag mörbultad efter massagen igår och den efterlämnade ett stort blåmärke på rumpan! (#) Men vad utsätter man sej inte för, för att kunna motionera! 😉
Godmorgon!
Härligt det låter med en trip till Prag Robert, vill också! 🙂
Idag är jag mörbultad efter massagen igår och den efterlämnade ett stort blåmärke på rumpan! (#) Men vad utsätter man sej inte för, för att kunna motionera! 😉
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 07:02God morgon.
Åhh, sol och varmt i Gbg. Mickes väderrapport är bäst.
God morgon.
Åhh, sol och varmt i Gbg. Mickes väderrapport är bäst.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 07:10Lucas >> Ängel !!För de som serveras här borde enligt lag vara förbjudet att kallas kaffe ....
Jeanette >> blåmärke på rumpa av massage .... NÅt du vill berätta ... ? Börjar kännas lite barnförbjudet
Lucas >> Ängel !!För de som serveras här borde enligt lag vara förbjudet att kallas kaffe ....
Jeanette >> blåmärke på rumpa av massage .... NÅt du vill berätta ... ? Börjar kännas lite barnförbjudet
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 07:12Micke: Bara för dina goa väderrapporter 😉
Micke: Bara för dina goa väderrapporter 😉
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 07:29Lucas >> Tackar ändå !! Gott med riktigt kaffe
Lucas >> Tackar ändå !! Gott med riktigt kaffe
Quote from Fredric Lagerström on 6 May 2010, 07:30Wohooo Gbg varmast i landet 🙂 *skålar med kaffet*
Good morrrrrning!
Wohooo Gbg varmast i landet 🙂 *skålar med kaffet*
Good morrrrrning!
Quote from Rasmus Olsson on 6 May 2010, 07:43Morrn! Dete här blir en bra dag, bara mina ögon slutar klibba. Sol och cykling i em med Johanna.
Morrn! Dete här blir en bra dag, bara mina ögon slutar klibba. Sol och cykling i em med Johanna.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 07:46Nä Micke inget att berätta.....mer än att hon var bra hårdhänt och att det antagligen behövdes.
Funderar på vad du gör med dina kvinnor eg! (#)Upplysningsvis så har jag sol och 11 grader här idag Micke!
Nä Micke inget att berätta.....mer än att hon var bra hårdhänt och att det antagligen behövdes.
Funderar på vad du gör med dina kvinnor eg! (#)
Upplysningsvis så har jag sol och 11 grader här idag Micke!
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 07:51Jeanette >> Vad jag gör med mina kvinnor ... ??? *känns som allting snurrar runt runt som i en cirkel ... *
Jeanette >> Vad jag gör med mina kvinnor ... ??? *känns som allting snurrar runt runt som i en cirkel ... *
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 08:12Ja Micke ; "Jeanette >> blåmärke på rumpa av massage .... NÅt du vill berätta ... ? Börjar kännas lite barnförbjudet"
Låter som du tror det hände nåt kinky, därav frågan vad du gör med dina kvinnor! 😉
Ja Micke ; "Jeanette >> blåmärke på rumpa av massage .... NÅt du vill berätta ... ? Börjar kännas lite barnförbjudet"
Låter som du tror det hände nåt kinky, därav frågan vad du gör med dina kvinnor! 😉