Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 09:48Men Jenny, jag vet ju att du egentligen har ett (L) av guld så jag vet ju också att du inte dör av sarkasm och ironi irl 😉 Och jag brukar ha en tendens till att vara bättre på sånt bakom ett tangentbord...
Men tyvärr så ser man inte vad ditt smeknamn va
Men Jenny, jag vet ju att du egentligen har ett (L) av guld så jag vet ju också att du inte dör av sarkasm och ironi irl 😉 Och jag brukar ha en tendens till att vara bättre på sånt bakom ett tangentbord...
Men tyvärr så ser man inte vad ditt smeknamn va
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 09:49Jaha, ni brottas inte då som vi pyamasnissar 😉
Jaha, ni brottas inte då som vi pyamasnissar 😉
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 09:50Ah. Sk-t då... Det står "The Nutcracker". Hade för övrigt linnet på mig när jag var uppe i Gtbg och klättrade första gången... Men det kanske inte var nån som reagerade på det. Lönt att trycka text då. (#) 😉
Ah. Sk-t då... Det står "The Nutcracker". Hade för övrigt linnet på mig när jag var uppe i Gtbg och klättrade första gången... Men det kanske inte var nån som reagerade på det. Lönt att trycka text då. (#) 😉
Quote from Rasmus Olsson on 5 May 2010, 09:52ninja
ninja
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 09:55Misstänkte att du skulle ha svårt att hålla dig, Bruse... 😉
Misstänkte att du skulle ha svårt att hålla dig, Bruse... 😉
Quote from Rasmus Olsson on 5 May 2010, 09:56Från vad?
Från vad?
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 09:57K(j)enny >> Precis när ajg själ lyckades att läsa vad det stod, inte det lättaste med små bilder men det gick.
Sitter du att det var kick/thaiboxning då, så du inte var någon rainwomen 😉
K(j)enny >> Precis när ajg själ lyckades att läsa vad det stod, inte det lättaste med små bilder men det gick.
Sitter du att det var kick/thaiboxning då, så du inte var någon rainwomen 😉
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 09:57Alltså, jag var ju inte med då, jag hade ju besök av min kära vän Cissi från Sthlm som jag inte träffat på evigheter ju. Men om jag hade varit med hade jag garanterat upptäckt det 😉
Alltså, jag var ju inte med då, jag hade ju besök av min kära vän Cissi från Sthlm som jag inte träffat på evigheter ju. Men om jag hade varit med hade jag garanterat upptäckt det 😉
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 09:58God morgon.
Sitter och har precis avslutat en tanta. Känns som en bra start på dagen nu när tentan kändes bättre än förväntat 🙂
God morgon.
Sitter och har precis avslutat en tanta. Känns som en bra start på dagen nu när tentan kändes bättre än förväntat 🙂
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 10:00Micke: Attans då! Men du får pluspoäng för att du lyckades läsa... 😉 Och jag förstår inte riktigt vad du menar med "rainwoman"... Vad är det? (Psst. "rainwomen" är pluralformen, så att ha "någon" och "women" i samma sammanhang passar inte riktigt). 😉
Micke: Attans då! Men du får pluspoäng för att du lyckades läsa... 😉 Och jag förstår inte riktigt vad du menar med "rainwoman"... Vad är det? (Psst. "rainwomen" är pluralformen, så att ha "någon" och "women" i samma sammanhang passar inte riktigt). 😉