Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Haha Sessan, kan tänka mej att det finns gott om lik i garderoberna hon folket här inne! 😉

*på sej själv känner man andra*

K(j)enny >>> Nej inte på rak arm men du får mer än gärna tala om de 😀 (H)

Hahaha, jag fick just en uppmaning närjag fyllt i gårdagens träningspass: "Efter Akrobatik är det viktigt med återhämtning. Läs mer på Gainomax.se"

Hahahahahaha, ja, efter 15 min akrobatik... dvs klättra i klätterställning och åka rutschkana med en mycke

Micke: Här, du får en liten ledtråd (osäker på statusen på den här bilden, så säg om ni inte kan se den):

BILD:http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs037.snc1/4337_81953744876_720664876_1850233_6735897_n.jpg

Funkar mycket bra. Syns klart och tydligt och jävlar, du ser livsfarlig ut. Jag skulle inte vilja möta dig i ringen (H)

Edit: Jag menar mattan...

Sessan: Är du verkligen säker på att du vill vara sarkastisk i ett sådant läge? 😉

K(j)enny >> hmm linne, handskar, Amerikanskt leende, hjälm, .... Ahhh Kvinnlig Rainman (Rainwomen ...... ? )!!!! (H)

Men om man möter dig på en matta så innebär det ju en massa kramar ...
Tell me when !!

*försöker lista ut smeknamnet...... inser att

Jag var inte ett dugg sarkastisk, jag var ärlig. Jag skulle förmodligen vara livrädd på mattan om jag skulle möta dig och lämna WO.

Meh... Smeknamnet står tryckt längst ner på det röda linnet (tryckfelsnisse var i farten eller så fattade de inte när jag specifikt sade att de fick trycka det högt upp så byxorna inte skulle skymma texten). Varför tror ni att jag drar ner byxlinningen o

Sessan: Står du i ringen kanske du ska passa dig lite grann, men ligger du på mattan kommer det nog inte att hända mycket. I Kickboxning står vi upp och slåss... 😉