Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 07:16Jenny >> Sorry men orkar inte hela tiden skriva K(j)enny för antingen blir det två e eller två) .... Så härmed sällar jag mig till de andra och skriver ditt namn och inte de namn jag har givit dig.
45 min sedan ... Men då har du ju precis vaknat ... själ
Jenny >> Sorry men orkar inte hela tiden skriva K(j)enny för antingen blir det två e eller två) .... Så härmed sällar jag mig till de andra och skriver ditt namn och inte de namn jag har givit dig.
45 min sedan ... Men då har du ju precis vaknat ... själ
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 07:18Haha! Helt ok, Micke! Jag har aldrig krävt att någon skulle kalla mig något särskilt, bara det är ett snällt/bra namn. 🙂
Haha! Helt ok, Micke! Jag har aldrig krävt att någon skulle kalla mig något särskilt, bara det är ett snällt/bra namn. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 07:22K(j)enny >> Kanske just därför som jag envisas med att hela tiden skriva så här .... 😉
K(j)enny >> Kanske just därför som jag envisas med att hela tiden skriva så här .... 😉
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 07:27morrn morrn, laddar med en STOR kopp kaffe 🙂
Micke: (t+)
morrn morrn, laddar med en STOR kopp kaffe 🙂
Micke: (t+)
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 07:36Godmorgon på er! 🙂
Har saknat att hänga här men det har varit fullt upp de senaste dagarna. Ska läsa ikapp nu......lär ju ta lite tid! 😉Lucas: Hoppas intervjun går kanon!
Jenny: Du vaknade med ett leende...vad är hemligheten?! 😉
Micke: Kaffe?
Godmorgon på er! 🙂
Har saknat att hänga här men det har varit fullt upp de senaste dagarna. Ska läsa ikapp nu......lär ju ta lite tid! 😉
Lucas: Hoppas intervjun går kanon!
Jenny: Du vaknade med ett leende...vad är hemligheten?! 😉
Micke: Kaffe?
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 07:38Jeanette >> Det vet du !!
Du borde veta att jag är en person man kan väcka mitt i natten och få ett "Ja tack " på frågan om jag vill ha kaffe, dricka upp det och sedan somna om (H)
*sätter mig i soffan och inväntar kaffet*
Jeanette >> Det vet du !!
Du borde veta att jag är en person man kan väcka mitt i natten och få ett "Ja tack " på frågan om jag vill ha kaffe, dricka upp det och sedan somna om (H)
*sätter mig i soffan och inväntar kaffet*
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 07:39Jeanette: Om jag berättar det här är det ju ingen hemlighet längre... 😉
Jeanette: Om jag berättar det här är det ju ingen hemlighet längre... 😉
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 07:47Mickevännen, här kommer rykande perkulatorkaffe! 🙂
Men Jenny, har vi hemligheter för varann här inne??
*ögonbrynen i taket*😉
Mickevännen, här kommer rykande perkulatorkaffe! 🙂
Men Jenny, har vi hemligheter för varann här inne??
*ögonbrynen i taket*
😉
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 07:52Jeanette >> Vägen rakt in i mitt hjärta .... mmmmm Du vet ju att det bara är en sorts kaffe som slår perkulator ... och det är arabiskt ...
K(j)enny >> Så ja berätta för oss nu !
Jeanette >> Vägen rakt in i mitt hjärta .... mmmmm Du vet ju att det bara är en sorts kaffe som slår perkulator ... och det är arabiskt ...
K(j)enny >> Så ja berätta för oss nu !
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 08:26*ignorerar och koncentrerar sig stenhårt på jobbet* 😉
*ignorerar och koncentrerar sig stenhårt på jobbet* 😉