Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 09:17Gomorrn!
Doman: Kul artikel det där, tycker jag vi ska ha här med! (Men attans, jag åker ju inte buss till jobbet - cyklar såklart!)
Gomorrn!
Doman: Kul artikel det där, tycker jag vi ska ha här med! (Men attans, jag åker ju inte buss till jobbet - cyklar såklart!)
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 11:20Johanna: Är sotare egentligen något annat? 😉
Johanna: Är sotare egentligen något annat? 😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 11:25Haha, det är faktiskt inte jag som ber dem komma hit men det är roligare att få besök av dem än t ex elektriker eller fönsterputsare.
Haha, det är faktiskt inte jag som ber dem komma hit men det är roligare att få besök av dem än t ex elektriker eller fönsterputsare.
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 12:09Söt artikel med speciella "flört"-säten.. (t+)
Söt artikel med speciella "flört"-säten.. (t+)
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 12:19Maria T, inreda pakethållaren a lá flörtsäte vore väl inte så dumt? 🙂 Då återstår bara att hoppas på att människan därbak flörtar me just dig o inte de du råkar cykla förbi.
Appropå det, nästa gång ni ska ut på landvägarna runt linkan så hakar jag allt
Maria T, inreda pakethållaren a lá flörtsäte vore väl inte så dumt? 🙂 Då återstår bara att hoppas på att människan därbak flörtar me just dig o inte de du råkar cykla förbi.
Appropå det, nästa gång ni ska ut på landvägarna runt linkan så hakar jag allt
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 12:22Doman: 14 maj! Kolla undet "öppna inbjudningar". 🙂
Edit: Pakethållare??? Näää...
Doman: 14 maj! Kolla undet "öppna inbjudningar". 🙂
Edit: Pakethållare??? Näää...
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 07:03Goder Morgon !!
Här kommer dagens rapport:
Helsingborg >> sol 12 grader
Krylbo >> Molnig förmiddag, sen mulet 9 grader
Lidköping >> sol 10 grader
Malmö >> sol 11 grader
Göteborg >> sol 11 grader
Snart Mats land >> regn 11 grader
Lund >> Sol, moln på eft
Goder Morgon !!
Här kommer dagens rapport:
Helsingborg >> sol 12 grader
Krylbo >> Molnig förmiddag, sen mulet 9 grader
Lidköping >> sol 10 grader
Malmö >> sol 11 grader
Göteborg >> sol 11 grader
Snart Mats land >> regn 11 grader
Lund >> Sol, moln på eft
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 07:05... "med chans till tårar"? 🙁 Vaffö då då?
*håller tummarna för Lucas*
Godmorgon. Har sovit oförskämt gott och vaknat med ett leende på läpparna en halvtimme innan väckarklockan ringde! (H:)
... "med chans till tårar"? 🙁 Vaffö då då?
*håller tummarna för Lucas*
Godmorgon. Har sovit oförskämt gott och vaknat med ett leende på läpparna en halvtimme innan väckarklockan ringde! (H:)
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 07:07K(j)enny >> Uppe med tuppen ??
Det kommer att regna lite lätt där idag och så misstänker jag att Elin saknar sin Fredrik.
K(j)enny >> Uppe med tuppen ??
Det kommer att regna lite lätt där idag och så misstänker jag att Elin saknar sin Fredrik.
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 07:10Micke: Ja. Vaknade för 40 min sen! 😀 Aha. Du menar så... Då håller jag även tummarna för att det inte blir några tårar då! Här skiner solen nu. (H:)
Micke: Ja. Vaknade för 40 min sen! 😀 Aha. Du menar så... Då håller jag även tummarna för att det inte blir några tårar då! Här skiner solen nu. (H:)