Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 07:14Morrn morrn. Precis bälgat kaffe och vill ha mer. Kan nån skickaöver en kopp?
Hoppas att denna dag blir bättre än gårdagen.
Jo: *vinkar lite* 😉
Morrn morrn. Precis bälgat kaffe och vill ha mer. Kan nån skickaöver en kopp?
Hoppas att denna dag blir bättre än gårdagen.
Jo: *vinkar lite* 😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 07:20God morgon. Ska fixa mer kaffe.
God morgon. Ska fixa mer kaffe.
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 07:29Tomas >> Man kan _inte_ gå upp så där mitt i natten, nej det är fel då ska man sova. men Goder morgon på dig
Jo >> Jag ? 😉
Yvonne>> Singelforumets lilla härliga pigga vårvind .... Morron på dig ! Sovmorgon idag ?
Lucas >> Räcker över två tumblers... F
Tomas >> Man kan _inte_ gå upp så där mitt i natten, nej det är fel då ska man sova. men Goder morgon på dig
Jo >> Jag ? 😉
Yvonne>> Singelforumets lilla härliga pigga vårvind .... Morron på dig ! Sovmorgon idag ?
Lucas >> Räcker över två tumblers... F
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 07:31Lucas & Micke: Försten hit!!! klara... färdiga... SPRING!!!!
Lucas & Micke: Försten hit!!! klara... färdiga... SPRING!!!!
Quote from Rasmus Olsson on 4 May 2010, 07:31Vem vill inte hångla på morgonen? Blev för lite av det i söndags, eller rättare sagt, ingenting! Skandal!
Vem vill inte hångla på morgonen? Blev för lite av det i söndags, eller rättare sagt, ingenting! Skandal!
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 07:35Micke- vårvind o vårvind? Känner mig snarare som en HET sommar sol(H)
Micke- vårvind o vårvind? Känner mig snarare som en HET sommar sol(H)
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 07:40Micke: 😀
Jo: Det blir ett bra distanspass kan man säga. Synd bara att jag just nu inte kan springa (#)
Micke: 😀
Jo: Det blir ett bra distanspass kan man säga. Synd bara att jag just nu inte kan springa (#)
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 07:42Gooood Morgon! 😀
Eftersom jag har fri sovmorgon idag (ingenting på agendan och börjar jobba 13:40) så vaknade jag givetvis lite efter sju...
Sol utanför mitt fönster även denna morgon, precis som vanligt. 🙂
Gooood Morgon! 😀
Eftersom jag har fri sovmorgon idag (ingenting på agendan och börjar jobba 13:40) så vaknade jag givetvis lite efter sju...
Sol utanför mitt fönster även denna morgon, precis som vanligt. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 07:43Jo >> Kommer strax måste bara lämna dagens rapport
Helsingborg >> Lät molnighet men regn framåt kvällen 10 grader
Krylbo >> regn och 9 grader
Lidköping >> regn tidvis molnigt 8 grader
Malmö >> sol 11 grader
Göteborg >> molnigt men risk för regn 8 grader
Jo >> Kommer strax måste bara lämna dagens rapport
Helsingborg >> Lät molnighet men regn framåt kvällen 10 grader
Krylbo >> regn och 9 grader
Lidköping >> regn tidvis molnigt 8 grader
Malmö >> sol 11 grader
Göteborg >> molnigt men risk för regn 8 grader
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 07:44Yvonne >> Klart du är men vill inte göra de andra flickorna/tjejerna /damerna här inne avis på dig redan innan kl 08 (H)
Yvonne >> Klart du är men vill inte göra de andra flickorna/tjejerna /damerna här inne avis på dig redan innan kl 08 (H)