Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 10:58och jag vill vara ledig och ute i solen, kanske ta en lugn löptur osv.
och jag vill vara ledig och ute i solen, kanske ta en lugn löptur osv.
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 11:22God Morgon!
Veckan börjar bra, försov mig, blev sittande på tunnelbanan 20 min, missade inledningen på en kurs och har inte fått frukost.
Det bästa är att allt kan bara bättra sig! 😉
God Morgon!
Veckan börjar bra, försov mig, blev sittande på tunnelbanan 20 min, missade inledningen på en kurs och har inte fått frukost.
Det bästa är att allt kan bara bättra sig! 😉
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 12:35Jag vill inte jobba eftermiddag den här veckan heller... 🙁
Vad är det för mening med skiftarbete om du tvingas jobba ditt HATskift en hel vecka i sträck varannan vecka.. *sura!*
Jag vill inte jobba eftermiddag den här veckan heller... 🙁
Vad är det för mening med skiftarbete om du tvingas jobba ditt HATskift en hel vecka i sträck varannan vecka.. *sura!*
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 14:55Hmmm... fast nu när jag väl ÄR på jobbet så känns det inte lika illa faktiskt. Men återkom efter åtta när inga fler bilar kommer hit och vi bara sitter av tiden.. *muttermummelmorr*
Hmmm... fast nu när jag väl ÄR på jobbet så känns det inte lika illa faktiskt. Men återkom efter åtta när inga fler bilar kommer hit och vi bara sitter av tiden.. *muttermummelmorr*
Quote from Fredric Lagerström on 3 May 2010, 15:04Positiva klubben! 😉
Veva, veva positiv. 😉
Är det fredag snart??
Positiva klubben! 😉
Veva, veva positiv. 😉
Är det fredag snart??
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 15:06ja Aadu, snart är det fredag 😀
ja Aadu, snart är det fredag 😀
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 15:09Idag är det bara sju dagar kvar till måndag 😀
Idag är det bara sju dagar kvar till måndag 😀
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 04:45Godmorgon är inne på andra koppen kaffe och ser fram emot en ny dag ..... Kram på er .
Godmorgon är inne på andra koppen kaffe och ser fram emot en ny dag ..... Kram på er .
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 06:25Tomaz: Du är verkligen uppe med tuppen du...
God morgon!
Verkar som att det här med osinglande smittar här på fb... nån som vill hångla lite så jag också blir "sjuk"? 😉
Tomaz: Du är verkligen uppe med tuppen du...
God morgon!
Verkar som att det här med osinglande smittar här på fb... nån som vill hångla lite så jag också blir "sjuk"? 😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 06:33Godmorgon Jo.
Uppfriskande kommentar så här på morgonen(V)
Ja då var det Tisdag, nice 😀
Godmorgon Jo.
Uppfriskande kommentar så här på morgonen(V)
Ja då var det Tisdag, nice 😀