Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 08:40Hmm var är alla idag ... Fasen va tyst det var här inne denna vackra och underbara måndag !!
Hmm var är alla idag ... Fasen va tyst det var här inne denna vackra och underbara måndag !!
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 08:55Dom kanske gör något vettigt Micke, till skillnad ifrån oss 🙂
Dom kanske gör något vettigt Micke, till skillnad ifrån oss 🙂
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 08:57Lucas >> Men du och jag håller ju alltid på med vettiga saker .... Eller hur var det nu ... Jo det måste det vara för det var 900 olästa på La Familia / singel när jag kom in imorse .... 😉
Lucas >> Men du och jag håller ju alltid på med vettiga saker .... Eller hur var det nu ... Jo det måste det vara för det var 900 olästa på La Familia / singel när jag kom in imorse .... 😉
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 09:01Bara 900? det var en lugn helg med andra ord. Just det ja, Snusk-Elin är bortrest.
Bara 900? det var en lugn helg med andra ord. Just det ja, Snusk-Elin är bortrest.
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 09:12...och jag har varit upptagen hela söndagen. Det boorde bli skillnad på åtminstone ett par hundra mess... *inser själv*
...och jag har varit upptagen hela söndagen. Det boorde bli skillnad på åtminstone ett par hundra mess... *inser själv*
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 09:16Ja Jessie: du och elin drar ju upp snittet 😀
du försöker ju alltid gräva gropar åt andra så dom måste försvara sig med näbbar och klor 😉😀 *ironin är stor*
Ja Jessie: du och elin drar ju upp snittet 😀
du försöker ju alltid gräva gropar åt andra så dom måste försvara sig med näbbar och klor 😉
😀 *ironin är stor*
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 09:20Hehe Lucas.
och DUMPERN går bra? 😉
Hehe Lucas.
och DUMPERN går bra? 😉
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 10:13jodå Så att ....
🙂
jodå Så att ....
🙂
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 10:32God Morgon!
Solen skiner och det är måndag...:-)
God Morgon!
Solen skiner och det är måndag...:-)
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 10:38Ja, jag tycker faktiskt det är ganska skönt med måndag. Iofs är det ju väldigt trevligt med helg, var inte så jag menade. Men jag är glad att jag får vara på kontoret istället för hemma idag faktiskt, för det innebär ju att jag blivit frisk igen 🙂
Ja, jag tycker faktiskt det är ganska skönt med måndag. Iofs är det ju väldigt trevligt med helg, var inte så jag menade. Men jag är glad att jag får vara på kontoret istället för hemma idag faktiskt, för det innebär ju att jag blivit frisk igen 🙂