Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 09:38GOD MORGON igen!
Löprundan och dusch avklarade. Nu - hämta bil och släp och häst. 😀
GOD MORGON igen!
Löprundan och dusch avklarade. Nu - hämta bil och släp och häst. 😀
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 09:40God Morgon denna härligt soliga dag. Det"enda"som är planerat idag ären dejt (dejt nr 2 medsamma kille).
Blir nog lite påtande på uteplatsen också.
God Morgon denna härligt soliga dag. Det"enda"som är planerat idag ären dejt (dejt nr 2 medsamma kille).
Blir nog lite påtande på uteplatsen också.
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 09:44Gött Helena 🙂 Hoppas det går bra.
Gött Helena 🙂 Hoppas det går bra.
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 09:58Helena: Skojigt! (t+) !!!
Edit: Öööh... gomorrn förresten!
Helena: Skojigt! (t+) !!!
Edit: Öööh... gomorrn förresten!
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 10:21God morgon!
Jag genomlider en totalt ångestladdad förmiddag inför AIK-DIF.
God morgon!
Jag genomlider en totalt ångestladdad förmiddag inför AIK-DIF.
Quote from Fredric Lagerström on 2 May 2010, 10:32God morgon.
Jag har en planerad dejt med landsvägen. Cykeln redo och jag öööööhhhhh.....ska köpa snickers.
Vädret är redo med! Jag hoppas på fina timmar i solen.
God morgon.
Jag har en planerad dejt med landsvägen. Cykeln redo och jag öööööhhhhh.....ska köpa snickers.
Vädret är redo med! Jag hoppas på fina timmar i solen.
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 10:44God morgon! Ja i alla fall sedan någon timma! Men jag har ju gjort annat, som att plocka undan i det lilla krypinnet som blir stökigt bara man råkar låta en tvättad hög med kläder ligga framme 😉
God morgon! Ja i alla fall sedan någon timma! Men jag har ju gjort annat, som att plocka undan i det lilla krypinnet som blir stökigt bara man råkar låta en tvättad hög med kläder ligga framme 😉
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 10:52Good mooorgoooooon! (H:)
Det är en underbar dag idag! Tur att jag lyckades somna om klockan 8 i morse, nu har jag nog sovit 8 timmar i alla fall. Känner att detta är en GRYM dag! Ha det ni också!
Good mooorgoooooon! (H:)
Det är en underbar dag idag! Tur att jag lyckades somna om klockan 8 i morse, nu har jag nog sovit 8 timmar i alla fall. Känner att detta är en GRYM dag! Ha det ni också!
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 11:49Åh, vad härligt, frukost i solen på balkongen. Kunde varit värre. 😉
Åh, vad härligt, frukost i solen på balkongen. Kunde varit värre. 😉
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 05:50God morgon på er!!
En kopp kaffe till och sen i väg.
God morgon på er!!
En kopp kaffe till och sen i väg.