Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

kaffe.nu tack

Sessan, Bra princip! Min princip är att jag bara kör till fester och inte hem. 😉

Tobbe: Den är också bra 😉

God morgon! eller det är ju inte så mycket morgon men jag äter frulle nu iaf, efter en promenad:-)
nu väntar resterande frukost och sedan 4h plugg wiiie

Emelie: Får tentaångest bara jag tänker på det.

Nä, nu blir det till att bege sig ut och cykla! 🙂

tenta ångest behöver du inte ha Henrik, vi pluggar idag för att slippa plugga nästa helg... Och det är en hemtenta, ganska rolig (öö har man ett tråkigt liv då eller???)

Jag har deklarationsångest. Varför blir det aldrig som man tänker året innan; nästa år ska jag göra lite varje dag hela april? Istället sitter jag här med åtta pappershögar som ska gås igenom innan måndag. Och istället för att hugga in har jag städat bako

Ja, har du en så jobbig dekl med åtta pappershögar så fattar jag att det är ångerstskapande. Min egen dekl var ett par klick på datan bara.

Är på jobbet. En skrivare strulade men en duktig tekniker löste det till slut. Jag ska cykla iväg till gymet nu,

*drömmer mej tillbaka till klickapåknappenförattgodkännatiden*

eller, hellre:

*drömmer mej bort till gymmet*

Men nu är det en regel utan undantag att jag inte får träna förrän allt är klart, så det är bäst att ligga i här...

Emelie: He he är rädd för att jag inte var lika redig som du när jag pluggade, iaf inte till en början. Du vet ni tjejer är ju överlag bättre på sånt än vi grabbar. Summeringen av den inledande delen av mitt studentliv:

"Det finns omtentor, men inga omf