Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 10:40kaffe.nu tack
kaffe.nu tack
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 10:43Sessan, Bra princip! Min princip är att jag bara kör till fester och inte hem. 😉
Sessan, Bra princip! Min princip är att jag bara kör till fester och inte hem. 😉
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 10:47Tobbe: Den är också bra 😉
Tobbe: Den är också bra 😉
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 11:24God morgon! eller det är ju inte så mycket morgon men jag äter frulle nu iaf, efter en promenad:-)
nu väntar resterande frukost och sedan 4h plugg wiiie
God morgon! eller det är ju inte så mycket morgon men jag äter frulle nu iaf, efter en promenad:-)
nu väntar resterande frukost och sedan 4h plugg wiiie
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 11:49Emelie: Får tentaångest bara jag tänker på det.
Nä, nu blir det till att bege sig ut och cykla! 🙂
Emelie: Får tentaångest bara jag tänker på det.
Nä, nu blir det till att bege sig ut och cykla! 🙂
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 11:52tenta ångest behöver du inte ha Henrik, vi pluggar idag för att slippa plugga nästa helg... Och det är en hemtenta, ganska rolig (öö har man ett tråkigt liv då eller???)
tenta ångest behöver du inte ha Henrik, vi pluggar idag för att slippa plugga nästa helg... Och det är en hemtenta, ganska rolig (öö har man ett tråkigt liv då eller???)
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 12:35Jag har deklarationsångest. Varför blir det aldrig som man tänker året innan; nästa år ska jag göra lite varje dag hela april? Istället sitter jag här med åtta pappershögar som ska gås igenom innan måndag. Och istället för att hugga in har jag städat bako
Jag har deklarationsångest. Varför blir det aldrig som man tänker året innan; nästa år ska jag göra lite varje dag hela april? Istället sitter jag här med åtta pappershögar som ska gås igenom innan måndag. Och istället för att hugga in har jag städat bako
Quote from Fredric Lagerström on 1 May 2010, 12:43Ja, har du en så jobbig dekl med åtta pappershögar så fattar jag att det är ångerstskapande. Min egen dekl var ett par klick på datan bara.
Är på jobbet. En skrivare strulade men en duktig tekniker löste det till slut. Jag ska cykla iväg till gymet nu,
Ja, har du en så jobbig dekl med åtta pappershögar så fattar jag att det är ångerstskapande. Min egen dekl var ett par klick på datan bara.
Är på jobbet. En skrivare strulade men en duktig tekniker löste det till slut. Jag ska cykla iväg till gymet nu,
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 12:59*drömmer mej tillbaka till klickapåknappenförattgodkännatiden*
eller, hellre:
*drömmer mej bort till gymmet*
Men nu är det en regel utan undantag att jag inte får träna förrän allt är klart, så det är bäst att ligga i här...
*drömmer mej tillbaka till klickapåknappenförattgodkännatiden*
eller, hellre:
*drömmer mej bort till gymmet*
Men nu är det en regel utan undantag att jag inte får träna förrän allt är klart, så det är bäst att ligga i här...
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 14:24Emelie: He he är rädd för att jag inte var lika redig som du när jag pluggade, iaf inte till en början. Du vet ni tjejer är ju överlag bättre på sånt än vi grabbar. Summeringen av den inledande delen av mitt studentliv:
"Det finns omtentor, men inga omf
Emelie: He he är rädd för att jag inte var lika redig som du när jag pluggade, iaf inte till en början. Du vet ni tjejer är ju överlag bättre på sånt än vi grabbar. Summeringen av den inledande delen av mitt studentliv:
"Det finns omtentor, men inga omf