Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 08:05Tack 🙂
Edit: Slurp, Aaahh. Kaffet är perfekt!
Tack 🙂
Edit: Slurp, Aaahh. Kaffet är perfekt!
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 08:11God Morgon!
Solen lyser med sin frånvaro...
God Morgon!
Solen lyser med sin frånvaro...
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 09:12God morgon, hoppas alla har det riktigt bra. 🙂
God morgon, hoppas alla har det riktigt bra. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 09:23Godmorgon på er!
Ny morgon, ny dag, nya utmaningar, nya inlägg.....nytt nytt...fast ändå inte....nytt på ett ganska så behagligt vis.@Helena: Här på Funbeat lyser iaf solen och värmer som aldrig förr. 🙂
Godmorgon på er!
Ny morgon, ny dag, nya utmaningar, nya inlägg.....nytt nytt...fast ändå inte....nytt på ett ganska så behagligt vis.
@Helena: Här på Funbeat lyser iaf solen och värmer som aldrig förr. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 09:49Morrn morrn, det finns morgnar som varit bättre. Det blir nog en seg dag och vädret verkar vara på ungefär samma nivå för det är lite småmulet ute.
Morrn morrn, det finns morgnar som varit bättre. Det blir nog en seg dag och vädret verkar vara på ungefär samma nivå för det är lite småmulet ute.
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 09:59God morgon! Behöver en levande diskmaskin... och kanske lite frukost innan min morgon är god (#)
God morgon! Behöver en levande diskmaskin... och kanske lite frukost innan min morgon är god (#)
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 10:05Här finnes frukost Sessan, skulle önska att det fanns någon att servera den. Sen är det en god morgon...
Här finnes frukost Sessan, skulle önska att det fanns någon att servera den. Sen är det en god morgon...
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 10:09Tobbe: *hoppar i bilen och kör vilse direkt* Eller vänta, det är lite tidigt för att köra bil (#)
Tobbe: *hoppar i bilen och kör vilse direkt* Eller vänta, det är lite tidigt för att köra bil (#)
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 10:19Du är välkommen när du nyktrat till! 😉
Du är välkommen när du nyktrat till! 😉
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 10:37Tobbe: Alltså jag är ju nykter, men jag kör inte bil av princip förrän sent på eftermiddagen 😉
Tobbe: Alltså jag är ju nykter, men jag kör inte bil av princip förrän sent på eftermiddagen 😉