Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Micke förlåt, men det var bara att det ar lite sent för att veta vilka kläder jag skulle ha till skolan, skulle jag väntat hade jag fått gå naken =inte bra!!! Undra vad min föreläsare hade sagt då ??? 😀

Em >> hade hade sagt " Kom så går vi två in på mitt kontor här ......"och haft en STORT leende på läpparna

hahaha Micke skulle inte tro det:/
Idag har jag gråtit i skolan vet inte om jag gjort det under mina senaste 15år men idag fick han mig att gråta, hoppas hans helg blir förjävlig!

Em >> nej det var inge kul att höra...Hoppas att han verkligen inte gjorde det med avsikt...

Vad har han gjort, Em? Dumma dumma... Vänta bara tills jag... :@

haah Jenny ska vi gå o kicka ner honom, han e pytte liten. Jordens störrsta fjant
Hananser att det bara är han som kan ha rätt, han älskar att höra sin egen röst och ja vi kom inte så bra överens innan han kom ut och kolla de på mig under min VFU (praktik

Em >> Du får mer än gärna tala om vem han är ... Så lovar jag att ha ett samtal med honom. Man beter sig _inte_ så oavsett !

Emelie: Inte för att jag vet vad saken handlar om egentligen. Men du verkar ha att göra med en person som har väldigt dålig självkänsla och som befinner sig i en position där han kan låta det gå ut över andra :@. Förmodligen har han komplex för sin pyttel

Haha Bengt, "förmodligen har han komplex för sin lilla snopp", hihi... Klockrent!

Camilla: Pyttelilla rentav :-)!