Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 07:45Emelie: Tror Micke har lite sovmorgon på fredagar........men det skulle ju vara trevligt att få en väderleksrapport innan dagen är slut! 😉
Emelie: Tror Micke har lite sovmorgon på fredagar........men det skulle ju vara trevligt att få en väderleksrapport innan dagen är slut! 😉
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 08:05men bara sådär??? jag vill ju veta vad jag skall ta på mig idag... (kläder efter väder)
men bara sådär??? jag vill ju veta vad jag skall ta på mig idag... (kläder efter väder)
Quote from Fredric Lagerström on 30 April 2010, 08:06God morgon. Solen tittade fram för ett kort tag här för en stund sedan.
Kungen fyller år idag med. Undrar om hela familjen kom in med presenter o kaffe i högsta hugg och sjung för honom? Undrar vad han fick? Nya tofflor? En slips? En I-phone?
God morgon. Solen tittade fram för ett kort tag här för en stund sedan.
Kungen fyller år idag med. Undrar om hela familjen kom in med presenter o kaffe i högsta hugg och sjung för honom? Undrar vad han fick? Nya tofflor? En slips? En I-phone?
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 08:10Emelie du har molnigt och ca 10 grader, regn fram på kvällen.
Emelie du har molnigt och ca 10 grader, regn fram på kvällen.
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 08:48*GLAD Micke !!!! *
Fan va härligt det är att vara saknad !!!
Här kommer dagens rapport från ett solig Södertälje !!
Helsingborg: Regn fram till eftermiddag sedan uppehåll 15 grader
Krylbo: mulet 16 grader
Lidköping: mulet, regn under eftermiddagen 15
*GLAD Micke !!!! *
Fan va härligt det är att vara saknad !!!
Här kommer dagens rapport från ett solig Södertälje !!
Helsingborg: Regn fram till eftermiddag sedan uppehåll 15 grader
Krylbo: mulet 16 grader
Lidköping: mulet, regn under eftermiddagen 15
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 08:50Tillägg...
På fredagar har jag "sovmorgon" till 8 så det är därför rapporten inte kommer förrän nu ....
Tillägg...
På fredagar har jag "sovmorgon" till 8 så det är därför rapporten inte kommer förrän nu ....
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 08:52Goder morgon, en glad och utvilad Elin är aldrig fel! 🙂
Goder morgon, en glad och utvilad Elin är aldrig fel! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 12:13Morgon, eller vad ni nu kallar det. Jag vaknade för en timma sedan i alla fall och har då sovit i 12 timmar. Möttes av mina två styrke-kort som jag använder mig av ibland och får då veta att jag är solskenet en molnig dag och att dagen kommer vara en dag
Morgon, eller vad ni nu kallar det. Jag vaknade för en timma sedan i alla fall och har då sovit i 12 timmar. Möttes av mina två styrke-kort som jag använder mig av ibland och får då veta att jag är solskenet en molnig dag och att dagen kommer vara en dag
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 18:28tack micke 🙂
bättre sent än aldrig
det regnar dock fortfarande....
tack micke 🙂
bättre sent än aldrig
det regnar dock fortfarande....
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 18:33Em >> Så sent var det inte .... Börjar kl 08 på fredagar ju 🙁
Em >> Så sent var det inte .... Börjar kl 08 på fredagar ju 🙁