Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 12:11annars hopaps jag att du vinkat om du åkt förbi halmstad:-)
annars hopaps jag att du vinkat om du åkt förbi halmstad:-)
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 12:15KLART jag vinkade, Em! (L) *tittar lite skamset neråt*
KLART jag vinkade, Em! (L) *tittar lite skamset neråt*
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 12:17K(j)enny >>> hmmm en annan sitter ju här och funderar på lunch ,......
K(j)enny >>> hmmm en annan sitter ju här och funderar på lunch ,......
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 12:30God morgon Jenny! Tänkte just på dig när jag var ute och for i min bil och undrade om du kommit fram dit du skulle utan missöden och det verkar du ju ha gjort. (t+)
God morgon Jenny! Tänkte just på dig när jag var ute och for i min bil och undrade om du kommit fram dit du skulle utan missöden och det verkar du ju ha gjort. (t+)
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 12:43Jag säger också god morgon fast jag varit vaken och uppe och skuttat i flera timmar. Mycket sömn men ändå seg efter en lång och jobbig hemfärd från Svalbard i går. Men det var det värt.
Jag säger också god morgon fast jag varit vaken och uppe och skuttat i flera timmar. Mycket sömn men ändå seg efter en lång och jobbig hemfärd från Svalbard i går. Men det var det värt.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 13:03Johanna: Skriv gärna lite om din resa i reserapports-tråden. (t+)
Johanna: Skriv gärna lite om din resa i reserapports-tråden. (t+)
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 06:49Morrn......trodde inte det var möjligt att vara så här trött, skulle jag blunda nu så hade jag somnat sittandes i kontorsstolen.
Morrn......trodde inte det var möjligt att vara så här trött, skulle jag blunda nu så hade jag somnat sittandes i kontorsstolen.
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 07:04God morgon på er. Idag är det amatörernas afton 🙂
Jeanette: Du kan få en stor kopp kaffe av mig.
http://open.spotify.com/track/1sME2jR8BFAp3QlBaswcsS
God morgon på er. Idag är det amatörernas afton 🙂
Jeanette: Du kan få en stor kopp kaffe av mig.
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 07:10Åh tack Lucas, går det att få en skvätt mjölk i? 🙂
Åh tack Lucas, går det att få en skvätt mjölk i? 🙂
Quote from Funbeat user on 30 April 2010, 07:11Du kan få det mesta som du behagar att be om 😉
*langar över en kopp gyllenbrun*
Du kan få det mesta som du behagar att be om 😉
*langar över en kopp gyllenbrun*