Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 09:05Tja Jessie, man får väl sondera terrängen lite bland massörerna! Lisch är inte så stort efter ett tag så man har koll vart snyggingarna håller till! 😉
Fast frågan är hur avslappnad man skulle vara i det (utsatta) läget trots att de är proffs, när ens egn
Tja Jessie, man får väl sondera terrängen lite bland massörerna! Lisch är inte så stort efter ett tag så man har koll vart snyggingarna håller till! 😉
Fast frågan är hur avslappnad man skulle vara i det (utsatta) läget trots att de är proffs, när ens egn
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 09:07Ja Bruse de är trevliga och shortsmannen cuklar också.....:)
Ja Bruse de är trevliga och shortsmannen cuklar också.....:)
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 09:07Äh Jeanette. Boka tid hos en hunk och regga det som självkontrollsträning sen istället! 😉
Äh Jeanette. Boka tid hos en hunk och regga det som självkontrollsträning sen istället! 😉
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 09:14Haha, bra förslag där Jessie! 😉
Haha, bra förslag där Jessie! 😉
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 09:19jeanette: Nä, jag är inte ledig imorgon. Försökte bara vara lite positiv 🙂
Micke: Keep up the good work 😀
jeanette: Nä, jag är inte ledig imorgon. Försökte bara vara lite positiv 🙂
Micke: Keep up the good work 😀
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 09:44Jessie >> Provar att köra "Insanity" hur häftigt som helst men vaknade med ont i ryggen, så vi får se hur det går att köra den. Hoppas att det bara är en låsning och inte diskbråck. Börjar sakterligen redan ge med sig så ... håll tummarna
Jeanette >> Hop
Jessie >> Provar att köra "Insanity" hur häftigt som helst men vaknade med ont i ryggen, så vi får se hur det går att köra den. Hoppas att det bara är en låsning och inte diskbråck. Börjar sakterligen redan ge med sig så ... håll tummarna
Jeanette >> Hop
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 09:49Haha, har du hittat dej en "handywoman" Micke?! 😉 Hon verkar iaf duktig på det mesta och dessutom snygg!
Var hittar man Insanityprogrammet?
Haha, har du hittat dej en "handywoman" Micke?! 😉 Hon verkar iaf duktig på det mesta och dessutom snygg!
Var hittar man Insanityprogrammet?
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 09:50God morgon?! Morgon eller förmiddag (#) *Muttrar och mumlar och behöver sällskap, helst någon som ger en kram, fortsätter mumla och muttra* *Exploderar* Det bör vara förbjudet att försöka spela elgitarr och sjunga i hus som är byggda av papper! Ska man gö
God morgon?! Morgon eller förmiddag (#) *Muttrar och mumlar och behöver sällskap, helst någon som ger en kram, fortsätter mumla och muttra* *Exploderar* Det bör vara förbjudet att försöka spela elgitarr och sjunga i hus som är byggda av papper! Ska man gö
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 09:59Du får gå över till grannen och be honom använda lurar (om han spelar på elgitarr med förstärkare) så ni slipper höra honom Sessan! Fast fortsätter han sjunga så blir det kanske ingen förbättring......
Du får gå över till grannen och be honom använda lurar (om han spelar på elgitarr med förstärkare) så ni slipper höra honom Sessan! Fast fortsätter han sjunga så blir det kanske ingen förbättring......
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 10:00Jeanette >> Prova här http://www.beachbody.com/product/fitness_programs/insanity.do
Sen har jag svårt att tänka att det inte finns på pirat marknaden...
Hittade till och med länkar till det när jag sökte fram deras sida...Kolla in, den är grym !!
Jeanette >> Prova här http://www.beachbody.com/product/fitness_programs/insanity.do
Sen har jag svårt att tänka att det inte finns på pirat marknaden...
Hittade till och med länkar till det när jag sökte fram deras sida...
Kolla in, den är grym !!