Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 08:46Typiskt tjejigt Bruse? Att jag är tjej det vet vi ju men jag trodde inte Aadu räknades som tjej.........
Edit: Många tjejer blev det! 😉
Typiskt tjejigt Bruse? Att jag är tjej det vet vi ju men jag trodde inte Aadu räknades som tjej.........
Edit: Många tjejer blev det! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 29 April 2010, 08:49Jeanette, det är provocerande att jag går i kortbyxor mer än 6 månader per år tydligen. Iår är det ovanligt sent att börja med det i mitten av april. Brukar ha kortbyxor mars-oktober.
Antagligen för att jag cyklar till och från jobbet. Fråga dom som blir
Jeanette, det är provocerande att jag går i kortbyxor mer än 6 månader per år tydligen. Iår är det ovanligt sent att börja med det i mitten av april. Brukar ha kortbyxor mars-oktober.
Antagligen för att jag cyklar till och från jobbet. Fråga dom som blir
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 08:50Bruse >> 😀 ska inte ta åt mig
Jeanette >> Om det ändå vore så ... Det är ryggen som spökar... Precis lagom tills att jag har hittat något nytt och kul att hålla på med ..:(
Yvonne >> Här är vi selektiva .... 🙁 Pysslar bara om Jessie men inte mig
Bruse >> 😀 ska inte ta åt mig
Jeanette >> Om det ändå vore så ... Det är ryggen som spökar... Precis lagom tills att jag har hittat något nytt och kul att hålla på med ..:(
Yvonne >> Här är vi selektiva .... 🙁 Pysslar bara om Jessie men inte mig
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 08:53Micke- Medan du väntar kan du meditera på tålamod ;), pysslar om Jessie nu (L)
Micke- Medan du väntar kan du meditera på tålamod ;), pysslar om Jessie nu (L)
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 08:53Morgon!
Vårgårda - sol och redan ganska varmt. Själv är jag trött som f..n idag. Var inte kul att köra 45 min till jobbet imorse. (#) Meeen, imorgon är det jobba-hemifrån-dag, halvdag, AW-kväll och heeelg! 😀
Micke - diskbråck? Det låter ju inget bra al
Morgon!
Vårgårda - sol och redan ganska varmt. Själv är jag trött som f..n idag. Var inte kul att köra 45 min till jobbet imorse. (#) Meeen, imorgon är det jobba-hemifrån-dag, halvdag, AW-kväll och heeelg! 😀
Micke - diskbråck? Det låter ju inget bra al
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 08:59Yvonne >> Okej, inga problem. Stapplar iväg för lite te under tiden. Något säger mig att vi kommer att vara på plats samtidigt. Det går inte fort framåt idag 😉
Yvonne >> Okej, inga problem. Stapplar iväg för lite te under tiden. Något säger mig att vi kommer att vara på plats samtidigt. Det går inte fort framåt idag 😉
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 09:00Micke: Hmmm... nu blev jag ju nyfiken på vad det är för nytt och kul du vill hålla på med? Nåt du vill dela med resten av församlingen? 😉
Yvonne: Ååååh, tack gumman! (L)
Note to self: jag är inte ensam om att tala om för Micke att tålamod är en finfin
Micke: Hmmm... nu blev jag ju nyfiken på vad det är för nytt och kul du vill hålla på med? Nåt du vill dela med resten av församlingen? 😉
Yvonne: Ååååh, tack gumman! (L)
Note to self: jag är inte ensam om att tala om för Micke att tålamod är en finfin
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 09:00Här på jobbet har vi en kille som resonerar som du Bruse, han börjar med shorts ett visst datum vare sej det är väder eller ej!
Ajdå Micke, låt en kiropraktor el liknande kolla på ryggen. Själv ska jag boka tid för massage, företrädesvis utförd av en sny
Här på jobbet har vi en kille som resonerar som du Bruse, han börjar med shorts ett visst datum vare sej det är väder eller ej!
Ajdå Micke, låt en kiropraktor el liknande kolla på ryggen. Själv ska jag boka tid för massage, företrädesvis utförd av en sny
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 09:01Jeanette: Men hur bokar man just en hunk då? *spekulerar lite om*
Kan man be att få en "bildmeny" kanske? 😉
Jeanette: Men hur bokar man just en hunk då? *spekulerar lite om*
Kan man be att få en "bildmeny" kanske? 😉
Quote from Rasmus Olsson on 29 April 2010, 09:02Jeanette, trevliga arbetskamrater du har.
Jeanette, trevliga arbetskamrater du har.