Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 08:24God morgon!
Som vanligt är Aadu´s väderrapport betydligt bättre än din Micke! 😉
Lucas är du ledig i morgon?
God morgon!
Som vanligt är Aadu´s väderrapport betydligt bättre än din Micke! 😉
Lucas är du ledig i morgon?
Quote from Rasmus Olsson on 29 April 2010, 08:26Aadu, jag har också gått med kortbyxor ett tag. Tydligen är det väldigt provocerande på jobbet.
Aadu, jag har också gått med kortbyxor ett tag. Tydligen är det väldigt provocerande på jobbet.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 08:28Evvla SKITmorgon!
Vaknade med migrän. Tog en spray kvart i fem som inte hjälpte nämnvärt (första gången det händer och jag är INTE road!). Fick ringa och säga att jag var tvungen att sova bort den istället och nu har jag väl gjort det så STRAX dags att g
Evvla SKITmorgon!
Vaknade med migrän. Tog en spray kvart i fem som inte hjälpte nämnvärt (första gången det händer och jag är INTE road!). Fick ringa och säga att jag var tvungen att sova bort den istället och nu har jag väl gjort det så STRAX dags att g
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 08:32Fan va alla hackar på mig idag då ....:(
Inte jag som bestämmer ....*stapplar längre in i rummet ......funderar på alvedon*
Fan va alla hackar på mig idag då ....:(
Inte jag som bestämmer ....
*stapplar längre in i rummet ......funderar på alvedon*
Quote from Rasmus Olsson on 29 April 2010, 08:33Micke, typiskt tjejigt, att ge sig på budbäraren. Inget å bry sig om, de har inte förstånd till bättre. 😉
Micke, typiskt tjejigt, att ge sig på budbäraren. Inget å bry sig om, de har inte förstånd till bättre. 😉
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 08:37Provocerande?! På vilket sätt då Bruse?
Har Andersson skallebank idag, stackars dej vännen! Och stackars Jessie också!
Provocerande?! På vilket sätt då Bruse?
Har Andersson skallebank idag, stackars dej vännen! Och stackars Jessie också!
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 08:38Lägger en sval skön ögonmask över Jessies ögon
och healande händer varsamt på huvudet..
Lägger en sval skön ögonmask över Jessies ögon
och healande händer varsamt på huvudet..
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 08:39Goood morgon! Idag känner jag mig utvilad och redo att tackla dagen. Dessvärre började min telefon att boota om konstant i morse när jag skulle väcka den från ljudlös så nu har jag lite att fixa med. Min snuttefilt liksom! Får jag inte igång den blir det
Goood morgon! Idag känner jag mig utvilad och redo att tackla dagen. Dessvärre började min telefon att boota om konstant i morse när jag skulle väcka den från ljudlös så nu har jag lite att fixa med. Min snuttefilt liksom! Får jag inte igång den blir det
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 08:42Tredje dagen med halsont från helvetet, hmm kanske får ta och ringa vårdcentralen och ta ett halsprov för säkerhets skull ifall det är något bakteriellt och inte bara vanlig virusinfektion som jag trott. För nu är jag så trött på att inte kunna träna, vil
Tredje dagen med halsont från helvetet, hmm kanske får ta och ringa vårdcentralen och ta ett halsprov för säkerhets skull ifall det är något bakteriellt och inte bara vanlig virusinfektion som jag trott. För nu är jag så trött på att inte kunna träna, vil
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 08:44Camilla- Ja iväg o ta prover! puttar lite lätt i ryggen mot doktorn.
Krya på dig vännen.
Camilla- Ja iväg o ta prover! puttar lite lätt i ryggen mot doktorn.
Krya på dig vännen.