Quote from Rasmus Olsson on 29 April 2010, 06:39God morrrrgon.
Idag blir det ta den isärplockade cykeln under armen och stoppa in huvudet på Cykelcitys verkstad och de bom få av det jävla vevlagret som sitter som berget.
God morrrrgon.
Idag blir det ta den isärplockade cykeln under armen och stoppa in huvudet på Cykelcitys verkstad och de bom få av det jävla vevlagret som sitter som berget.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 07:12Morrn morrn. bara några få timmar kvar tills helg 🙂
Morrn morrn. bara några få timmar kvar tills helg 🙂
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 07:16Morrn. Blir väldigt bra med helg, det har varit en rätt tung vecka tack vare McAfee och mycket annat. Till lunch har jag gjort veckans 40 timmar men får väl knappast ta helg då direkt.
Morrn. Blir väldigt bra med helg, det har varit en rätt tung vecka tack vare McAfee och mycket annat. Till lunch har jag gjort veckans 40 timmar men får väl knappast ta helg då direkt.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 07:23Goder Morgon Alla Trevlig Übersinglar !!!!
Här kommer dagens rapport
Stockholm: Mulet 15 grader
Helsingborg:Mulet 17 grader
Krylbo: mulet, regn efter lunch 14 grader
Lidköping: regn 14 grader
Malmö: mulet 17 grader
Göteborg: Mulet regn under eftermidd
Goder Morgon Alla Trevlig Übersinglar !!!!
Här kommer dagens rapport
Stockholm: Mulet 15 grader
Helsingborg:Mulet 17 grader
Krylbo: mulet, regn efter lunch 14 grader
Lidköping: regn 14 grader
Malmö: mulet 17 grader
Göteborg: Mulet regn under eftermidd
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 07:26Mprrn!
Dax att ge sig av till jobbet.
Mprrn!
Dax att ge sig av till jobbet.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 07:26God morgon!
Om 30 minuter har jag muntlig tenta, konstigt påhitt tycker jag:-)Bruse: Jag hoppas det går bra med cykeln.
Ja det ska bli trevligt med helg. Väntar på Mickes väderleksrapport för att få veta kvällens väder så jag vet om det blir någon cykl
God morgon!
Om 30 minuter har jag muntlig tenta, konstigt påhitt tycker jag:-)
Bruse: Jag hoppas det går bra med cykeln.
Ja det ska bli trevligt med helg. Väntar på Mickes väderleksrapport för att få veta kvällens väder så jag vet om det blir någon cykl
Quote from Fredric Lagerström on 29 April 2010, 07:37God morgon.
Nä nä nä Micke! Inget regn i Gbg i eftermiddag!
kl14 🙂 +15
kl15 🙂 +14
kl16 🙂 +14
kl17 🙂 +13
kl18 🙂 +12
(möjligen lätta moln mot kvällen bara)
Enl Smhi nu.Jag springkortbyxepremiär idag och jag har haft shorts på jobbet flera daga
God morgon.
Nä nä nä Micke! Inget regn i Gbg i eftermiddag!
kl14 🙂 +15
kl15 🙂 +14
kl16 🙂 +14
kl17 🙂 +13
kl18 🙂 +12
(möjligen lätta moln mot kvällen bara)
Enl Smhi nu.
Jag springkortbyxepremiär idag och jag har haft shorts på jobbet flera daga
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 07:41Jag hoppas mer på Aadus väderrapport idag 😀
Jag hoppas mer på Aadus väderrapport idag 😀
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 07:4816+ fungerar ju när man skall dricka öl på uteservering eller hur? men var är solen????
edit: ää godmorgon 😀
16+ fungerar ju när man skall dricka öl på uteservering eller hur? men var är solen????
edit: ää godmorgon 😀
Quote from Rasmus Olsson on 29 April 2010, 08:02Gah! Sofie, jag förstår din frustration, internetlös två dagar. Hur stod du ut? 😀
Finns väl nån du kan åka hem till med för många datorer som gärna lånar ut?
Gah! Sofie, jag förstår din frustration, internetlös två dagar. Hur stod du ut? 😀
Finns väl nån du kan åka hem till med för många datorer som gärna lånar ut?