Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 10:43Har du inte hängt med i Svängarna? Vid slottskogen... Ganska precis mellan GSP och LAN 😉
:@ 😉
Har du inte hängt med i Svängarna? Vid slottskogen... Ganska precis mellan GSP och LAN 😉
:@ 😉
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 10:45Micke: Aha... Nä, jag skummade igenom listan bara och såg inte mitt namn... 🙂 Bra att jag åker härifrån då!
Och det är Richard som bor i Lund. 😉
Micke: Aha... Nä, jag skummade igenom listan bara och såg inte mitt namn... 🙂 Bra att jag åker härifrån då!
Och det är Richard som bor i Lund. 😉
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 10:58Sessan >> GSP & LAN ?? Är det Inte GSE & GOT du tänker på ????
Sessan >> GSP & LAN ?? Är det Inte GSE & GOT du tänker på ????
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 11:22Jo (#) *mummlar nå om fingerdyslexi och pollenförvirring* *Lommar sen bort till ett soffhörn och drar filten över mig*
Jo (#) *mummlar nå om fingerdyslexi och pollenförvirring* *Lommar sen bort till ett soffhörn och drar filten över mig*
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 11:26Sessan >> Ingen fara förstod ju till slut vad du menade ...
Men om det ligger där så är det ju på Em N du ska titta på .* har jag för mig att hon bor i samma by/ord/stad*
Sessan >> Ingen fara förstod ju till slut vad du menade ...
Men om det ligger där så är det ju på Em N du ska titta på .* har jag för mig att hon bor i samma by/ord/stad*
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 11:34Faaaaaaaaast, jag tänkte att du kanske hade slagit upp hennes lilla håla till jobbort ju!
*Kilar raskt iväg och bläddrar bakåt*
Faaaaaaaaast, jag tänkte att du kanske hade slagit upp hennes lilla håla till jobbort ju!
*Kilar raskt iväg och bläddrar bakåt*
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 11:45Sessan >> Har / hade inte så stor koll på vart hon jobbar så ... Det fick bli Gbg helt enkelt när jag skrev ner dagens rapport
Sessan >> Har / hade inte så stor koll på vart hon jobbar så ... Det fick bli Gbg helt enkelt när jag skrev ner dagens rapport
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 11:50Sessan gbg majorna (fungerar det?) :
Ett regnväder rör sig österut under resten av dagen och inatt. Imorgon mest mulet och en del regnskurar, framför allt längs kusten. Dagstemperatur 10-15 grader och vinden blir sydvästligPollen: Under tisdagen uppmätt
Sessan gbg majorna (fungerar det?) :
Ett regnväder rör sig österut under resten av dagen och inatt. Imorgon mest mulet och en del regnskurar, framför allt längs kusten. Dagstemperatur 10-15 grader och vinden blir sydvästlig
Pollen: Under tisdagen uppmätt
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 11:52Em och Mic: Thanx, blir vagnen till klättringen 🙂
Em och Mic: Thanx, blir vagnen till klättringen 🙂
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 06:17Morrn morrn.
Mysigt att vakna till regn o fågelkvitter.
Kaffet är rykande hett o dagen väntar..
Morrn morrn.
Mysigt att vakna till regn o fågelkvitter.
Kaffet är rykande hett o dagen väntar..