Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 07:45Micke är vi Övriga Gbgare bara hangarounds till Em N eller? (#)
😉
Micke är vi Övriga Gbgare bara hangarounds till Em N eller? (#)
😉
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 07:47Lucas >> Absolut inte men jag vågade inte visa min totala okunskap om vart alla bor 🙂
Ska bättre mig till imorgon
Lucas >> Absolut inte men jag vågade inte visa min totala okunskap om vart alla bor 🙂
Ska bättre mig till imorgon
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 08:20😀 Det e lugnt Micke 😉
😀 Det e lugnt Micke 😉
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 08:20Micke, Väderguden (H:) - Götlaborg = moi. Jag känner mig utvald. 🙂 Sanningen är förstås den att jag inte befinner mig i Göteborg på vardagar mellan 7.40-16.40, utan i världsmetropolen Vårgårda. Men, prognosen är nog snarlik. Möjligtvis ibland något sämr
Micke, Väderguden (H:) - Götlaborg = moi. Jag känner mig utvald. 🙂 Sanningen är förstås den att jag inte befinner mig i Göteborg på vardagar mellan 7.40-16.40, utan i världsmetropolen Vårgårda. Men, prognosen är nog snarlik. Möjligtvis ibland något sämr
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 08:22Morrn morrn Em N, här kommer du som en frisk fläkt.
Morrn morrn Em N, här kommer du som en frisk fläkt.
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 08:27Lucas >> Det kan jag hålla med om eller mer som ett yrväder 😉
Lucas >> Det kan jag hålla med om eller mer som ett yrväder 😉
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 08:28Hon kom som ett yrväder en aprilafton och hade ett höganäskrus i en svångrem om halsen. 😀
*sorry, kunde inte låta bli, hihi...*
Hon kom som ett yrväder en aprilafton och hade ett höganäskrus i en svångrem om halsen. 😀
*sorry, kunde inte låta bli, hihi...*
Quote from Fredric Lagerström on 28 April 2010, 08:32Direkt från Vårgårda. 😉
Direkt från Vårgårda. 😉
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 08:38Em >> Afton ...?? *tittar ut och ser att solen och skugga talar om att det är morgon/förmiddag*
Em >> Afton ...?? *tittar ut och ser att solen och skugga talar om att det är morgon/förmiddag*
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 08:39Äh, det är ju grått och mulet, kan lika gärna vara kväll. Får jag gå hem nu...?
Äh, det är ju grått och mulet, kan lika gärna vara kväll. Får jag gå hem nu...?