Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 07:27Balja on it´s way.
Jeanette: Det var lätt värt att gå till en riktig massös förra veckan (H:)
Balja on it´s way.
Jeanette: Det var lätt värt att gå till en riktig massös förra veckan (H:)
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 07:28Yvonne: På en kvart? Tack, men tyvärr inte.
Micke: Ja, jag veeet, men det känns som om jag fått ett.. typ?
+1 på Jeanette. Starka, manliga singelhänder häråt tack? Med språng!
Yvonne: På en kvart? Tack, men tyvärr inte.
Micke: Ja, jag veeet, men det känns som om jag fått ett.. typ?
+1 på Jeanette. Starka, manliga singelhänder häråt tack? Med språng!
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 07:31Micke- Ja det känns tacksamt i hjärtat även denna morgon.
Micke- Ja det känns tacksamt i hjärtat även denna morgon.
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 07:32Jessie- En kvart?! 😉 Näää men den slog väl till redan igår? Nåväl, hoppas att den släpper sitt grepp...
Jessie- En kvart?! 😉 Näää men den slog väl till redan igår? Nåväl, hoppas att den släpper sitt grepp...
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 07:34Jessie vi kanske kan dela på en snygg hunkmassör som kan bota våra krämpor! (H:) Fast tusan vete om vi inte skulle bli sämre........så nära en snygg karl men ändå inte.....suck!
Du har rätt Lucas det är värt pengarna och nu är det en månad sen jag var på
Jessie vi kanske kan dela på en snygg hunkmassör som kan bota våra krämpor! (H:) Fast tusan vete om vi inte skulle bli sämre........så nära en snygg karl men ändå inte.....suck!
Du har rätt Lucas det är värt pengarna och nu är det en månad sen jag var på
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 07:36Så förkyld och ont i halsen idag, trodde jag började känna mig bättre igår men så var det inte mao. Idag blir det jobb hemifrån, för jag är rätt säker på att mina arbetskamrater inte vill ha in mig till kontoret idag, vandrande smittohärd som jag är.
Så förkyld och ont i halsen idag, trodde jag började känna mig bättre igår men så var det inte mao. Idag blir det jobb hemifrån, för jag är rätt säker på att mina arbetskamrater inte vill ha in mig till kontoret idag, vandrande smittohärd som jag är.
Quote from Fredric Lagerström on 28 April 2010, 07:37Ha ha det var roligt Jessie! Nackskott! 😀
(men de är ju inte kul att ha, jag vet)God morgon all!
Ha ha det var roligt Jessie! Nackskott! 😀
(men de är ju inte kul att ha, jag vet)
God morgon all!
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 07:38Yvonne: Tänkte mest på att du skrev ditt inlägg en kvart efter att jag klagade på min nackspärr. Den slog till i förrgår faktiskt så jag är rätt så less på att han ont i nacken nu och sitter med en scarf runt halsen på jobbet för att akta den mot drag.
J
Yvonne: Tänkte mest på att du skrev ditt inlägg en kvart efter att jag klagade på min nackspärr. Den slog till i förrgår faktiskt så jag är rätt så less på att han ont i nacken nu och sitter med en scarf runt halsen på jobbet för att akta den mot drag.
J
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 07:42Dagens rapport
Frk Mumsig >>molnigt 15 grader
Jessie >>solig förmiddag, moln under dag och eftermiddag och regn framåt kvällen 12 grader
Jeanette >>Moln på förmiddag, regn under dag/kväll 12 grader
Mats>> molnigt mulet framåt kvällen 15 grader
Emelie
Dagens rapport
Frk Mumsig >>molnigt 15 grader
Jessie >>solig förmiddag, moln under dag och eftermiddag och regn framåt kvällen 12 grader
Jeanette >>Moln på förmiddag, regn under dag/kväll 12 grader
Mats>> molnigt mulet framåt kvällen 15 grader
Emelie
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 07:43Varsin vore ju absolut det ultimata Jessie! (H:)
*dagdrömmer om en hunk med solbrända muskler som knådar mina trötta muskler*
Varsin vore ju absolut det ultimata Jessie! (H:)
*dagdrömmer om en hunk med solbrända muskler som knådar mina trötta muskler*