Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 11:00Jag får väl be någon att hålla fast det lite då.
Nu är det dessutom sol och jag tänker gå ut! Life is good for sure. 😀
Jag får väl be någon att hålla fast det lite då.
Nu är det dessutom sol och jag tänker gå ut! Life is good for sure. 😀
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 11:03Avis så det skriker Elin (#)
Avis så det skriker Elin (#)
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 11:05Lucas > > (t+)
Lucas > > (t+)
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 11:18Är också avis på Elin, tänk att få shoppa i Sthlm!! För det var väl det ni syftade på grabbar?! 😉
Är också avis på Elin, tänk att få shoppa i Sthlm!! För det var väl det ni syftade på grabbar?! 😉
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 11:19Jo just de Jeanette. Precis det jag syftade på 😀
Jo just de Jeanette. Precis det jag syftade på 😀
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 11:21Haha tänkte väl det Lucas!
Haha tänkte väl det Lucas!
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 11:22ja Självklart itne var det något annat ... *drömmer att gå Drottningsgatan, biblioteksgata, birger jarlsgatan fram och tillbaka i timmar ... *Ä
ja Självklart itne var det något annat ... *drömmer att gå Drottningsgatan, biblioteksgata, birger jarlsgatan fram och tillbaka i timmar ... *Ä
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 11:27Mmm vad du pratar gott Micke, visst är det ett helt ok substitut?! 😉
*drömmer om obegränsat med shoppingpengar*
Mmm vad du pratar gott Micke, visst är det ett helt ok substitut?! 😉
*drömmer om obegränsat med shoppingpengar*
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 11:35Jeanette >> Om du menar substitut för sex ... så NO WAY !!!
Men mot en massa annat är det bra ... t ex när man är ledsen ... * Drömmer om att få shoppa loss i två timmar på Regent Street ....... Den shopping kanske kanske skulle kunna vara substitut kans
Jeanette >> Om du menar substitut för sex ... så NO WAY !!!
Men mot en massa annat är det bra ... t ex när man är ledsen ... * Drömmer om att få shoppa loss i två timmar på Regent Street ....... Den shopping kanske kanske skulle kunna vara substitut kans
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 11:38Ah en Londontripp Micke, när åker vi??!! 🙂
Och får vi med oss fler?
Ah en Londontripp Micke, när åker vi??!! 🙂
Och får vi med oss fler?