Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 09:41Jag har hittat duschar, cykelrum och vägen in till detta genom garaget idag. Snart blir det att hoja till jobbet.
Jag har hittat duschar, cykelrum och vägen in till detta genom garaget idag. Snart blir det att hoja till jobbet.
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 09:46Lucas >> Så sant men fy f*n va det smakade .... Ryser bara jag tänker på det
Lucas >> Så sant men fy f*n va det smakade .... Ryser bara jag tänker på det
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 09:47*skrattar åt Micke* "Men nu är jag iallafall vaken"... Jag kan tänka mig det! *skrattar lite till*
*skrattar åt Micke* "Men nu är jag iallafall vaken"... Jag kan tänka mig det! *skrattar lite till*
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 09:51tack micke för väder rapporten, tvärr måste jag ju säga att den stämmer iaf i Halmstad...
tack micke för väder rapporten, tvärr måste jag ju säga att den stämmer iaf i Halmstad...
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 09:51jaha å där vaknade "damen " som tycker om att pika och retas med mig .. Då vet vi att hon har vaknat på rätt sidan om klockan idag 😉
jaha å där vaknade "damen " som tycker om att pika och retas med mig .. Då vet vi att hon har vaknat på rätt sidan om klockan idag 😉
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 09:52Em >> Så lite så ... Här skiner solen för fullt, fåglarna kvittrar, radion skrålar på en kanal....
Em >> Så lite så ... Här skiner solen för fullt, fåglarna kvittrar, radion skrålar på en kanal....
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 09:57micke tck för den, som ett slag i magen... 😛
Undra om det blev dåligt väder för att jag köpte balkongmöbler i helgen???
micke tck för den, som ett slag i magen... 😛
Undra om det blev dåligt väder för att jag köpte balkongmöbler i helgen???
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 09:59Jag är väl benägen att plus-etta Fredrik där. Det är inte varje dag man tycker det känns som en bra idé att vakna i svinottan men idag var onekligen en av dem. 🙂
Jag är väl benägen att plus-etta Fredrik där. Det är inte varje dag man tycker det känns som en bra idé att vakna i svinottan men idag var onekligen en av dem. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 10:00Em >>> Hur kan du gnälla på mig när du har Fredriks morgon ovanför dig och nu snusk-Elin under dig .... ???
Får ju mina inlägg att te sig som söndagsskola i värsta fall ...
Em >>> Hur kan du gnälla på mig när du har Fredriks morgon ovanför dig och nu snusk-Elin under dig .... ???
Får ju mina inlägg att te sig som söndagsskola i värsta fall ...
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 10:04Micke - kaffejucie alltså, är det det man ska testa för att vakna... (#). Äääh, trött idag... går och lägger mig i La Familia-soffan igen och blundar så att jag slipper se alla pigga och glada (typ Yvonne, Elin och Fredrik). Lite skön musik tack, och gärn
Micke - kaffejucie alltså, är det det man ska testa för att vakna... (#). Äääh, trött idag... går och lägger mig i La Familia-soffan igen och blundar så att jag slipper se alla pigga och glada (typ Yvonne, Elin och Fredrik). Lite skön musik tack, och gärn