Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 08:46Jeanette- Extra lång morgon Meditation 😀
Mina barn höll på att bli tokiga på mig i morse 😉
Jeanette- Extra lång morgon Meditation 😀
Mina barn höll på att bli tokiga på mig i morse 😉
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 08:48*mutter mutter*
*mutter mutter*
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 08:50Tja vissa morgnar är bättre än andra... 😉
Tja vissa morgnar är bättre än andra... 😉
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 08:52Först kommer Yvonne sprudlande som en liten femåring på socker... Efter det kliver Fredrik in med ett leende som får solen att blekna ....
VAD HAR JAG GJORT FÖR ATT FÖRTJÄNA DETTA ???
eller
vad har jag inte gjort för att förtjäna detta ?
Först kommer Yvonne sprudlande som en liten femåring på socker... Efter det kliver Fredrik in med ett leende som får solen att blekna ....
VAD HAR JAG GJORT FÖR ATT FÖRTJÄNA DETTA ???
eller
vad har jag inte gjort för att förtjäna detta ?
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 08:53(t+) Fredrik.
(t+) Fredrik.
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 08:56Micke- Intressant att du la märke till min femåring! Hon är nämligen med denna morgon.
Råttsvansar, gul o svart prickig tröja, grön och blå strumpor och en ROSA kjol! Behöver jag nämna att hon är full av BUS?
Micke- Intressant att du la märke till min femåring! Hon är nämligen med denna morgon.
Råttsvansar, gul o svart prickig tröja, grön och blå strumpor och en ROSA kjol! Behöver jag nämna att hon är full av BUS?
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 08:56Morgon är det , särskilt god vet jag inte om den är däremot. Förkylningen bara ligger och ruvar i kroppen, känns som den bara väntar på att få slå ut i full blom. Blääh, blir nog ingen träning denna veckan som det känns som. Hade helst stannat i sängen, m
Morgon är det , särskilt god vet jag inte om den är däremot. Förkylningen bara ligger och ruvar i kroppen, känns som den bara väntar på att få slå ut i full blom. Blääh, blir nog ingen träning denna veckan som det känns som. Hade helst stannat i sängen, m
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 09:05Åh Micke. Får jaaag gissa vad du har gjort för att förtjäna det? Snääällaaaaa? *studsar som om jag OCKSÅ vore fem*
Åh Micke. Får jaaag gissa vad du har gjort för att förtjäna det? Snääällaaaaa? *studsar som om jag OCKSÅ vore fem*
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 09:07åh, nu vill jag bara hem!
åh, nu vill jag bara hem!
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 09:09Har du en jobbig dag Lucas? *kraaam*
Har du en jobbig dag Lucas? *kraaam*