Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 08:23Godmorgon!
Här sprudlar energin för fullt!
Och Hjärtat fyllt av Tacksamhet (L)
Godmorgon!
Här sprudlar energin för fullt!
Och Hjärtat fyllt av Tacksamhet (L)
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 08:25Em >> morron ... tror jag .... det borde det vara ... sitter/halvligger på jobbet...
Em >> morron ... tror jag .... det borde det vara ... sitter/halvligger på jobbet...
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 08:27Är du trött Micke?
Här får du lite av min värme o energi (L)
Är du trött Micke?
Här får du lite av min värme o energi (L)
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 08:29Yvonne >> skoja inte !! Tack !! Du är för snäll !!! *gosar in brevid Yvonne i soffan och soooomnar*
Yvonne >> skoja inte !! Tack !! Du är för snäll !!! *gosar in brevid Yvonne i soffan och soooomnar*
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 08:37Morrn morrn, det är tisdag och östra aros har idag mestadels blå himmel och runt 10 grader. Bara 3 dagar kvar nu till traktens årliga "amatörernas stora afton". Själv kommer jag troligen sitta i en vedeldad tunna på fredag kväll så jag hoppas på kyla och
Morrn morrn, det är tisdag och östra aros har idag mestadels blå himmel och runt 10 grader. Bara 3 dagar kvar nu till traktens årliga "amatörernas stora afton". Själv kommer jag troligen sitta i en vedeldad tunna på fredag kväll så jag hoppas på kyla och
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 08:39För övrigt tycker jag nog Yvonne här ovan kan dämpa sin entusiasm en smula, vi vanliga dödliga trötta blir lätt nedbrutna. (H)
För övrigt tycker jag nog Yvonne här ovan kan dämpa sin entusiasm en smula, vi vanliga dödliga trötta blir lätt nedbrutna. (H)
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 08:42Fan, jag bara måste säga GODMORGON igen!!
Vilken underbar morgon
dansar till sköna R&B rytmer..
Blåser en Puss till Kalle (L)
Fan, jag bara måste säga GODMORGON igen!!
Vilken underbar morgon
dansar till sköna R&B rytmer..
Blåser en Puss till Kalle (L)
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 08:43Micke: Jag vll veta vad det skall vara för väder i varberg den 15:e maj. Löser du det? 😉
Micke: Jag vll veta vad det skall vara för väder i varberg den 15:e maj. Löser du det? 😉
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 08:44Hur bär man sej åt för att ha en sån energi Yvonne?
Hur bär man sej åt för att ha en sån energi Yvonne?
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 08:46*zombie ....zzzzzover.....*
Varberg ... Ligger det på Tellus ??
varberg >> ingen prognos längre än till den 2010-05-05 dessvärre...
*hämtar mer kaffe, te och koffeintabletter*
*Yvonne e elak ... glömmer mig, Lucas och säkert fler killar här inne s
*zombie ....zzzzzover.....*
Varberg ... Ligger det på Tellus ??
varberg >> ingen prognos längre än till den 2010-05-05 dessvärre...
*hämtar mer kaffe, te och koffeintabletter*
*Yvonne e elak ... glömmer mig, Lucas och säkert fler killar här inne s