Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 09:10jag har en långtråkig dag omgiven utav idioter, och jag är trött. så jag vill bara hem och ge mig ut på en löptur. *kramar tillbaka*
jag har en långtråkig dag omgiven utav idioter, och jag är trött. så jag vill bara hem och ge mig ut på en löptur. *kramar tillbaka*
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 09:12Yvonne med energi som en femåring på socker..... plus en Jessie på samma nivå ....
*tar med mig filten och går hem... kudden ropar .... Täcken kallar....*
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjj
Yvonne med energi som en femåring på socker..... plus en Jessie på samma nivå ....
*tar med mig filten och går hem... kudden ropar .... Täcken kallar....*
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjj
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 09:13Menar du så här, Lucas?
BILD:http://site.despair.com/images/dpage/cluelessness03.jpg
Menar du så här, Lucas?
BILD:http://site.despair.com/images/dpage/cluelessness03.jpg
Quote from Åsa Tysklind on 27 April 2010, 09:13Varför känner man sig så trött på morrgonen.
Och ingen sol Usch ville inte gå upp i morrse.
Men nu sitter man på jobbet och tagit första koppen kaffe.
Varför känner man sig så trött på morrgonen.
Och ingen sol Usch ville inte gå upp i morrse.
Men nu sitter man på jobbet och tagit första koppen kaffe.
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 09:14Lugn o fin nu Micke, det kan sluta illa om du tar i så! 😉
Lugn o fin nu Micke, det kan sluta illa om du tar i så! 😉
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 09:14-> Micke:
*kör gam-mantrat från Lejonkungen*Skyll dig själv. Skyll dig själv. Skyll dig själv.
-> Micke:
*kör gam-mantrat från Lejonkungen*
Skyll dig själv. Skyll dig själv. Skyll dig själv.
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 09:32mmm Får skylla mig själv ...
Man ska inte INTE INTE INTE INTE stå och prata om mat när man letar i kylen efter mjölk och häller det i kaffet, inte märka att ens arbetskamrater ler stort när man går därifrån ....
Sätter sig vid sin plats och ska sitta p
mmm Får skylla mig själv ...
Man ska inte INTE INTE INTE INTE stå och prata om mat när man letar i kylen efter mjölk och häller det i kaffet, inte märka att ens arbetskamrater ler stort när man går därifrån ....
Sätter sig vid sin plats och ska sitta p
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 09:36Hahaha, Tack förgonens garv micke
Hahaha, Tack förgonens garv micke
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 09:37Lucas >> Du var inte den enda som skrattade .... t o m jag lyckades efter att jag hade fått bort den värsta smaken i munnen...
Men nu är jag iallafall vaken 😀
Lucas >> Du var inte den enda som skrattade .... t o m jag lyckades efter att jag hade fått bort den värsta smaken i munnen...
Men nu är jag iallafall vaken 😀
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 09:39😀 inget ont som inte har något gott med sig då.
😀 inget ont som inte har något gott med sig då.