Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 10:05jag har väl inte elin under mig o fredrik ovan på det hade jag väl iaf märkt 😛
Nej jag menade inte att gnälla bara lite avsi att du har sol o inte jag nu när jag har köpt bakongmöbler o allt...
förlåt (#)
jag har väl inte elin under mig o fredrik ovan på det hade jag väl iaf märkt 😛
Nej jag menade inte att gnälla bara lite avsi att du har sol o inte jag nu när jag har köpt bakongmöbler o allt...
förlåt (#)
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 10:06Sa jag att jag sprungit en mil också? 😉
Sa jag att jag sprungit en mil också? 😉
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 10:16Em N >> Blir det bra med lounge ??
Em G >> men se på den ljusa sidan ... Det snöar inte och då kan du alltså prova dem 😉
Elin >> Nu får du ta och ge dig !!!!
Du är inte klok !!!
Em N >> Blir det bra med lounge ??
Em G >> men se på den ljusa sidan ... Det snöar inte och då kan du alltså prova dem 😉
Elin >> Nu får du ta och ge dig !!!!
Du är inte klok !!!
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 10:20What else is new? 😉
What else is new? 😉
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 10:21Årstaviken runt, eller vad blev det?
Årstaviken runt, eller vad blev det?
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 10:25Japp, backiga sidan först. (t+) Kändes mycket lätt och bra trots 24 km i förrgår. Vet inte om jag ska tacka den halloumipanerade kycklingen eller ett redan högt endorfinpåslag. 😀
Japp, backiga sidan först. (t+) Kändes mycket lätt och bra trots 24 km i förrgår. Vet inte om jag ska tacka den halloumipanerade kycklingen eller ett redan högt endorfinpåslag. 😀
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 10:27Micke, kan tänka mig att kaffe + juice är ungefär lika välsmakande som thé + naturell yogurt som jag lyckades med häromsistens. Insåg att det inte var så bra idé att ha den naturella yogurten stå precis bredvid lättmjölken i kylskåpet. Smakade verkligen ö
Micke, kan tänka mig att kaffe + juice är ungefär lika välsmakande som thé + naturell yogurt som jag lyckades med häromsistens. Insåg att det inte var så bra idé att ha den naturella yogurten stå precis bredvid lättmjölken i kylskåpet. Smakade verkligen ö
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 10:29*ännu fler endorfiner på Elin .... Bådar inte gott för hennes leende .... Tur att tjejen har öron !! *
Camilla >> hahaha Gud så skönt att veta att det inte bara är jag som lyckas med sådant på morgonen
*ännu fler endorfiner på Elin .... Bådar inte gott för hennes leende .... Tur att tjejen har öron !! *
Camilla >> hahaha Gud så skönt att veta att det inte bara är jag som lyckas med sådant på morgonen
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 10:32Hehe, nej Micke om man gick omkring lite halvt i koma före så vaknade man definitivt till efter en klunk av det.
Hehe, nej Micke om man gick omkring lite halvt i koma före så vaknade man definitivt till efter en klunk av det.
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 10:51Elin: ditt huvud trillar väl snart av pga allt leende 😀
Elin: ditt huvud trillar väl snart av pga allt leende 😀