Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 11:41Jeanette >> Om du håller mig ifrån denna adress "235 Regent Street" är det helt ok. För det är INTE hälsosamt att gå in där....* mmmm vita härliga våta drömmar ....*
Fast å andra sidan så kan jag se till att ni inte går in på Primark...
Jeanette >> Om du håller mig ifrån denna adress "235 Regent Street" är det helt ok. För det är INTE hälsosamt att gå in där....* mmmm vita härliga våta drömmar ....*
Fast å andra sidan så kan jag se till att ni inte går in på Primark...
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 11:56Nähä, och var får vi shoppa då??!!
Nähä, och var får vi shoppa då??!!
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 12:02Jeanette >> I alla andra butikerna ... För om man släpper in en tjej på Primark så har det en tendens att sluta med att man måste hyra bil hem ,...
Jeanette >> I alla andra butikerna ... För om man släpper in en tjej på Primark så har det en tendens att sluta med att man måste hyra bil hem ,...
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 12:05Nu tycker jag att du generaliserar väääldigt Micke! Man kan ju kompromissa då och köpa få men _dyra_ saker ist! 😉
Nu tycker jag att du generaliserar väääldigt Micke! Man kan ju kompromissa då och köpa få men _dyra_ saker ist! 😉
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 12:14Jeanette > > Det fungerar !!! Låter som en bra ide !!
Vet en klänning på Harrods som skulle klassas in då ..... Men köper du den blir det nog bara ett plagg med dig hem eller rättare sagt hemskickat
Jeanette > > Det fungerar !!! Låter som en bra ide !!
Vet en klänning på Harrods som skulle klassas in då ..... Men köper du den blir det nog bara ett plagg med dig hem eller rättare sagt hemskickat
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 07:00God morgon?
Idag har jag bara EN fråga - om det heter ryggskott varför heter det nackspärr? Nackskott känns både som ett bättre ord och börjar dessutom kännas som en BRA idé, så här dag tre utan att kunna röra huvet utan smärta... (#)
God morgon?
Idag har jag bara EN fråga - om det heter ryggskott varför heter det nackspärr? Nackskott känns både som ett bättre ord och börjar dessutom kännas som en BRA idé, så här dag tre utan att kunna röra huvet utan smärta... (#)
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 07:03Morron morrn. Kaffet är upphällt.
Morron morrn. Kaffet är upphällt.
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 07:13Godmorgon.
Jessie- Hoppas att din nackspärr blivit bättre.
Kanon väder här i Stockholm 😀
It´s gona be a good day.
Godmorgon.
Jessie- Hoppas att din nackspärr blivit bättre.
Kanon väder här i Stockholm 😀
It´s gona be a good day.
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 07:20Gomorron coffeelovers! Ska ta min andra kopp te nu sittandes på en massagedyna.....har så ont i låren, måste nog beställa tid för riktig massage så jag kan gå normalt igen!
Gomorron coffeelovers! Ska ta min andra kopp te nu sittandes på en massagedyna.....har så ont i låren, måste nog beställa tid för riktig massage så jag kan gå normalt igen!
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 07:22Goooooder Morgon Alla Underbara Människor !!!
Lucas >> Langar du hit en balja till mig ?
Jessie >> Nackskott .... om du hade ett sådant så skulel du ha lite svårt att skriva 😉
Yvonne >> Lika pigg och glad idag med ????
Jeanette >> Det där låter ju
Goooooder Morgon Alla Underbara Människor !!!
Lucas >> Langar du hit en balja till mig ?
Jessie >> Nackskott .... om du hade ett sådant så skulel du ha lite svårt att skriva 😉
Yvonne >> Lika pigg och glad idag med ????
Jeanette >> Det där låter ju