Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Jeanette >> Om du håller mig ifrån denna adress "235 Regent Street" är det helt ok. För det är INTE hälsosamt att gå in där....* mmmm vita härliga våta drömmar ....*

Fast å andra sidan så kan jag se till att ni inte går in på Primark...

Nähä, och var får vi shoppa då??!!

Jeanette >> I alla andra butikerna ... För om man släpper in en tjej på Primark så har det en tendens att sluta med att man måste hyra bil hem ,...

Nu tycker jag att du generaliserar väääldigt Micke! Man kan ju kompromissa då och köpa få men _dyra_ saker ist! 😉

Jeanette > > Det fungerar !!! Låter som en bra ide !!
Vet en klänning på Harrods som skulle klassas in då ..... Men köper du den blir det nog bara ett plagg med dig hem eller rättare sagt hemskickat

God morgon?
Idag har jag bara EN fråga - om det heter ryggskott varför heter det nackspärr? Nackskott känns både som ett bättre ord och börjar dessutom kännas som en BRA idé, så här dag tre utan att kunna röra huvet utan smärta... (#)

Morron morrn. Kaffet är upphällt.

Godmorgon.
Jessie- Hoppas att din nackspärr blivit bättre.
Kanon väder här i Stockholm 😀
It´s gona be a good day.

Gomorron coffeelovers! Ska ta min andra kopp te nu sittandes på en massagedyna.....har så ont i låren, måste nog beställa tid för riktig massage så jag kan gå normalt igen!

Goooooder Morgon Alla Underbara Människor !!!

Lucas >> Langar du hit en balja till mig ?

Jessie >> Nackskott .... om du hade ett sådant så skulel du ha lite svårt att skriva 😉

Yvonne >> Lika pigg och glad idag med ????

Jeanette >> Det där låter ju