Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Em >> nej du ska vara kvar här och underhålla oss andra !!!

Morrn, en något tveksam start på dagen men det tog sig efter en varm dusch. Här är det strålande solsken, blir nog promenad istället för tunnelbana. Sedan skulle jag vilja beställa värme och sol till Linköping så det inte känns allt för illa att komma hem

Elin >> hahahahahaaaa Bara att läsa och acceptera 😉 men stannar du kvar här så kommer du att få se solen

God morgon alla super singlar!
idag är det liksom en såndär bra dag:-) har sovit jätte dåligt men det gör inget:D träningen är avklarad nu lite plugg innan skolan 😀
hoppas ni får en super duper dag (L)

Micke: Får jag flytta in hos dig menar du för garanterat konstant sol och en något nordligare position? 😉 Jag sa väl att jag gillar att laga mat och baka? 😀

Elin >> baka , laga mat ... är det okej att du kommer i morgon ??? Ska bara flytta ut ungarna till ett annat rum så är du mer än välkommen.
Om jag kapar deras säng lite så får den plats i garderoben som ändå stor mer eller mindre tom 😀

* mmm god hemlag

Tokschtaaan. Du glömde mig;) Hur ser MIN rapport ut idag? (*Fick en liten tår i ögat*

Och jag har varit uppe sen kl 6.22 den här dagen så det så! God förmiddag! 😉

Sessan: 06:22 då är man ju redan på jobbet !

Ja, han glömde mig också... (#)

Seesasn >> Jag vet ju inte vart Sessan bor ju

K(j)enny >> Inte läskunnig .. ??? Skrev ju ditt namn istället för snusk-Elin (H:)