Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 08:59Em >> nej du ska vara kvar här och underhålla oss andra !!!
Em >> nej du ska vara kvar här och underhålla oss andra !!!
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 09:15Morrn, en något tveksam start på dagen men det tog sig efter en varm dusch. Här är det strålande solsken, blir nog promenad istället för tunnelbana. Sedan skulle jag vilja beställa värme och sol till Linköping så det inte känns allt för illa att komma hem
Morrn, en något tveksam start på dagen men det tog sig efter en varm dusch. Här är det strålande solsken, blir nog promenad istället för tunnelbana. Sedan skulle jag vilja beställa värme och sol till Linköping så det inte känns allt för illa att komma hem
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 09:21Elin >> hahahahahaaaa Bara att läsa och acceptera 😉 men stannar du kvar här så kommer du att få se solen
Elin >> hahahahahaaaa Bara att läsa och acceptera 😉 men stannar du kvar här så kommer du att få se solen
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 09:34God morgon alla super singlar!
idag är det liksom en såndär bra dag:-) har sovit jätte dåligt men det gör inget:D träningen är avklarad nu lite plugg innan skolan 😀
hoppas ni får en super duper dag (L)
God morgon alla super singlar!
idag är det liksom en såndär bra dag:-) har sovit jätte dåligt men det gör inget:D träningen är avklarad nu lite plugg innan skolan 😀
hoppas ni får en super duper dag (L)
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 10:08Micke: Får jag flytta in hos dig menar du för garanterat konstant sol och en något nordligare position? 😉 Jag sa väl att jag gillar att laga mat och baka? 😀
Micke: Får jag flytta in hos dig menar du för garanterat konstant sol och en något nordligare position? 😉 Jag sa väl att jag gillar att laga mat och baka? 😀
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 10:10Elin >> baka , laga mat ... är det okej att du kommer i morgon ??? Ska bara flytta ut ungarna till ett annat rum så är du mer än välkommen.
Om jag kapar deras säng lite så får den plats i garderoben som ändå stor mer eller mindre tom 😀* mmm god hemlag
Elin >> baka , laga mat ... är det okej att du kommer i morgon ??? Ska bara flytta ut ungarna till ett annat rum så är du mer än välkommen.
Om jag kapar deras säng lite så får den plats i garderoben som ändå stor mer eller mindre tom 😀
* mmm god hemlag
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 10:33Tokschtaaan. Du glömde mig;) Hur ser MIN rapport ut idag? (*Fick en liten tår i ögat*
Och jag har varit uppe sen kl 6.22 den här dagen så det så! God förmiddag! 😉
Tokschtaaan. Du glömde mig;) Hur ser MIN rapport ut idag? (*Fick en liten tår i ögat*
Och jag har varit uppe sen kl 6.22 den här dagen så det så! God förmiddag! 😉
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 10:34Sessan: 06:22 då är man ju redan på jobbet !
Sessan: 06:22 då är man ju redan på jobbet !
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 10:35Ja, han glömde mig också... (#)
Ja, han glömde mig också... (#)
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 10:40Seesasn >> Jag vet ju inte vart Sessan bor ju
K(j)enny >> Inte läskunnig .. ??? Skrev ju ditt namn istället för snusk-Elin (H:)
Seesasn >> Jag vet ju inte vart Sessan bor ju
K(j)enny >> Inte läskunnig .. ??? Skrev ju ditt namn istället för snusk-Elin (H:)