Quote from Fredric Lagerström on 29 April 2010, 11:29Jahapp...
SMHI´s prognos för Gbg helt uppåt väggarna. De har uppdaterat för
10 minuter sedan: Inget regn. Men... det regnar här nu. Kollar jag på radarbilderna så ser jag det. Vad gör dom i Nrk? Är dom fulla?
Jahapp...
SMHI´s prognos för Gbg helt uppåt väggarna. De har uppdaterat för
10 minuter sedan: Inget regn. Men... det regnar här nu. Kollar jag på radarbilderna så ser jag det. Vad gör dom i Nrk? Är dom fulla?
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 11:39GODMORGON!!! 😀 Här kommer JAG! Ok... OJ vad pigg jag är (not)!!! Bilresan tog på krafterna igår. Tog liiite längre tid än jag hade räknat med (var på väg mot Göteborg en kortis, men medpassagerarna tyckte inte det var en bra idé). Inklusive kort middagsp
GODMORGON!!! 😀 Här kommer JAG! Ok... OJ vad pigg jag är (not)!!! Bilresan tog på krafterna igår. Tog liiite längre tid än jag hade räknat med (var på väg mot Göteborg en kortis, men medpassagerarna tyckte inte det var en bra idé). Inklusive kort middagsp
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 11:41Morning Kenny!
När jag körde mina 60 mil av de 115 milen uppdelat på två dagar så var jag tvungen att köra om en brinnande pick-up... Lite scary tycker jag... Fast de hade i alla fall hunnit med och räddat skotern 😉
Morning Kenny!
När jag körde mina 60 mil av de 115 milen uppdelat på två dagar så var jag tvungen att köra om en brinnande pick-up... Lite scary tycker jag... Fast de hade i alla fall hunnit med och räddat skotern 😉
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 11:45Aadu jag har slutat titta på väderleksrapporter för de stämmer ju aldrig ändå!
Det var en optimistiskt syster du har Jenny, men hon kanske tror det döljer sej en monstermotor i din kära bil! 😉
Aadu jag har slutat titta på väderleksrapporter för de stämmer ju aldrig ändå!
Det var en optimistiskt syster du har Jenny, men hon kanske tror det döljer sej en monstermotor i din kära bil! 😉
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 11:56K(j)enny >> Morgon .....???? *arga ögat*
K(j)enny >> Morgon .....???? *arga ögat*
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 12:06kenny var har du varit eller var är du?
kenny var har du varit eller var är du?
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 12:06Jeanette: Det är nog inget fel på motorn i min bil. Problemet är väl snarare att jag är en petnoga laglydig medborgare som följer hastighetsbegränsningarna.
Micke: Jamen vaddå? Jag vaknade nyss. För mig är det morgon fortfarande! ;P
Jeanette: Det är nog inget fel på motorn i min bil. Problemet är väl snarare att jag är en petnoga laglydig medborgare som följer hastighetsbegränsningarna.
Micke: Jamen vaddå? Jag vaknade nyss. För mig är det morgon fortfarande! ;P
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 12:07Emelie: Jag är i Skåne, vännen. 🙂 Måste hänga med lite här va... 😉
Emelie: Jag är i Skåne, vännen. 🙂 Måste hänga med lite här va... 😉
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 12:08förlåt Kenny, men jag.. ää jag måste nog bikta mig. Vad gör du i Skåneland? åkte du förbi Halmstad?
förlåt Kenny, men jag.. ää jag måste nog bikta mig. Vad gör du i Skåneland? åkte du förbi Halmstad?
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 12:10Em: Halmstad? Eh... Ja, vi åkte väl i närheten... E4:an går väl via Markaryd i alla fall. 🙂
Em: Halmstad? Eh... Ja, vi åkte väl i närheten... E4:an går väl via Markaryd i alla fall. 🙂