Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 15:33Haha Henrik, kan avslöja att inte alla tjejer är riktigt så rediga, för det där mottot har jag själv använt måååånga gånger under min studietid, men det gick ju rätt bra för mig till slut ändå 😉
Haha Henrik, kan avslöja att inte alla tjejer är riktigt så rediga, för det där mottot har jag själv använt måååånga gånger under min studietid, men det gick ju rätt bra för mig till slut ändå 😉
Quote from Funbeat user on 1 May 2010, 17:42Henik jag har också haft den tanken och iår efter 2.5 år uttnyttjade jag den på riktigt åkte till åre ist för att skriva tenat 🙂
Henik jag har också haft den tanken och iår efter 2.5 år uttnyttjade jag den på riktigt åkte till åre ist för att skriva tenat 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 2 May 2010, 06:56God morgon! Eller ja... hade troligen en mardröm inatt, då jag vakande ledsen. Minns inte drömmen, men känslan är kvar, och jag kan ana vad den kommer ifrån (#)
Men nu skiner solen och jag har 11 mil cykling framför mig, plus 5 mil transportcykling. Komm
God morgon! Eller ja... hade troligen en mardröm inatt, då jag vakande ledsen. Minns inte drömmen, men känslan är kvar, och jag kan ana vad den kommer ifrån (#)
Men nu skiner solen och jag har 11 mil cykling framför mig, plus 5 mil transportcykling. Komm
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 07:11Gooooood morgon!
Hade ställt klockan på 07:00 och vaknade 06:42. Är jag bäst, eller är jag BÄST? (V) Nu börjar en MYCKET hektisk dag. Bilar ska hämtas och packas, hästtransporten ska hämtas och fyllas med 450kg kaxmops och sen ska densamme lämpas av i Str
Gooooood morgon!
Hade ställt klockan på 07:00 och vaknade 06:42. Är jag bäst, eller är jag BÄST? (V) Nu börjar en MYCKET hektisk dag. Bilar ska hämtas och packas, hästtransporten ska hämtas och fyllas med 450kg kaxmops och sen ska densamme lämpas av i Str
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 07:18God morgon! Ska också ge mig ut på cykeltur idag!! Cykla tills jag stupar, låter jag frustrerad? Det är jag också, borde skriva i frustrationstråden istället......
God morgon! Ska också ge mig ut på cykeltur idag!! Cykla tills jag stupar, låter jag frustrerad? Det är jag också, borde skriva i frustrationstråden istället......
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 09:03God morgon på er. Jag vaknade förstat gången före klockan idag jag med, men det var lika bra ligga lite till. Underbart väder idag!
God morgon på er. Jag vaknade förstat gången före klockan idag jag med, men det var lika bra ligga lite till. Underbart väder idag!
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 09:05Godmorgon!
Laddar för en dag av cykling i skogen med barn och ungdomar.
Godmorgon!
Laddar för en dag av cykling i skogen med barn och ungdomar.
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 09:10God morgon. Ska på långpromenad+fika med en kompis och det är sol 🙂
God morgon. Ska på långpromenad+fika med en kompis och det är sol 🙂
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 09:25god morgon alla supersinglar!
VI har sol i Halmstad 😀 men jag skall plugga men jag är ändå glad att det är sol:-)
god morgon alla supersinglar!
VI har sol i Halmstad 😀 men jag skall plugga men jag är ändå glad att det är sol:-)
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 09:35Jupp! Det är sol här med! 🙂
Sitter här och njuter med en stor kopp kaffe i handen; bryggt av min grymma Moccamaster Mega Ultra Power Delux 2000.
Jupp! Det är sol här med! 🙂
Sitter här och njuter med en stor kopp kaffe i handen; bryggt av min grymma Moccamaster Mega Ultra Power Delux 2000.